EF FELU logo

O akademiji

Namen poslovne akademije internacionalizacije je seznaniti slušatelje s sodobnimi pogledi na internacionalizacijo podjetij in institucij z namenom razumevanja vsebinskih podlag za uspešno in učinkovito vključitev na mednarodne trge. Akademija internacionalizacije ponuja tako strateška kot taktična znanja o razlikujočih se mednarodnih trgih, vstopne oblike in strategije, vidike strateškega trženja in ustreznih trženjskih taktik na izbranih ciljnih trgih, razumevanja različnosti kultur in poslovnega komuniciranja, pravnih vidikov ter delovanja slovenskih institucij v podporo internacionalizaciji slovenskih podjetij.

Partnerji

AACSB
AACSB
AACSB

Programska direktorica

Dr. Maja Makovec Brenčič je redna profesorica na področju mednarodnega poslovanja na EF UL in prorektorica za prenos znanja na Univerzi v Ljubljani. Na EF UL in univerzah v tujini predava predmete Mednarodno poslovanje, Mednarodno trženje, Strateško trženje, Medorganizacijsko trženje, Trženje v športu, Trženje v zdravstvenem varstvu. Je predsednica Društva za marketing Slovenije in podpredsednica Oglaševalskega razsodišča pri SOZ, predsednica ali članica programskega sveta Slovenske marketinške konference, članica marketinškega sveta OKS in predsednica komisije nagrade SPORTO. Je tudi soustanoviteljica in predsednica Študentske poslovne konference, ki povezuje raziskovalno delo študentov s potrebami podjetij. Je članica vrste slovenskih in mednarodnih strokovnih ter znanstvenih združenj s področja mednarodnega poslovanja in trženja (AIB, EIBA, AMA) in do leta 2011 predstavnica izvršnega odbora največjega evropskega akademskega združenja za trženje (EMAC). V letu 2011 je tudi predsedovala kongresu EMAC, ki je potekal na EF. Objavlja v uglednih znanstvenih in strokovnih revijah s področja mednarodnega poslovanja in trženja, tako doma kot v tujini. Njena bibliografija obsega preko 300 znanstvenih in strokovnih objav. Raziskovalno se osredotoča predvsem na internacionalizacijo podjetij, trženje na podlagi odnosov, mednarodno trženje in povezanost trženja ter prodaje. Svoja znanja prenaša tudi v slovenska mednarodno delujoča podjetja, saj svetuje na področju internacionalizacije, razvoja trženja in trženjskih strategij. Na EF vodi tudi podiplomski program International Business.

Dodatne informacije

Prijavi se na e-novice

Na vrh strani