EF FELU logo

Podjetja in institucije

Marko Jaklič

Prof. dr. Marko Jaklič

Prof. dr. Marko Jaklič je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani zaposlen kot redni profesor za področje poslovne ekonomije. Ukvarja se strateškim managementom, organizacijo, politiko konkurenčnosti in institucionalno ekonomijo. Vpleten je v mnoge mednarodne raziskovalne projekte s področja institucij v gospodarskem razvoju. Objavil je mnogo člankov v mednarodno priznanih revijah in napisal knjige oziroma prispevke za knjige s področja poslovanja in razvoja managementa. Deluje tudi kot moderatorski svetovalec vrhnjemu managementu v managerskem procesu. Je predstojnik Inštituta za socio-ekonomsko in poslovno evalvacijo na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Je predsednik in član nadzornih svetov ter član Strateškega sveta za gospodarstvo pri Vladi RS.

Maja Makovec Brenčič

Dr. Maja Makovec Brenčič

Dr. Maja Makovec Brenčič je redna profesorica na področju mednarodnega poslovanja in prodekanja za razvoj na EF UL. Na EF UL in univerzah v tujini predava predmete Mednarodno poslovanje, Mednarodno trženje, Strateško trženje, Medorganizacijsko trženje, Trženje v športu, Trženje v zdravstvenem varstvu. Je predsednica Društva za marketing Slovenije in podpredsednica Oglaševalskega razsodišča pri SOZ, predsednica ali članica programskega sveta Slovenske marketinške konference, članica marketinškega sveta OKS in predsednica komisije nagrade SPORTO. Je tudi soustanoviteljica in predsednica Študentske poslovne konference, ki povezuje raziskovalno delo študentov s potrebami podjetij. Je članica vrste slovenskih in mednarodnih strokovnih ter znanstvenih združenj s področja mednarodnega poslovanja in trženja (AIB, EIBA, AMA) in do leta 2011 predstavnica izvršnega odbora največjega evropskega akademskega združenja za trženje (EMAC). V letu 2011 je tudi predsedovala kongresu EMAC, ki je potekal na Ekonomski fakulteti Univerze Ljubljani. Objavlja v uglednih znanstvenih in strokovnih revijah s področja mednarodnega poslovanja in trženja, tako doma kot v tujini. Njena bibliografija obsega preko 300 znanstvenih in strokovnih objav. Raziskovalno se osredotoča predvsem na internacionalizacijo podjetij, trženje na podlagi odnosov, mednarodno trženje in povezanost trženja ter prodaje. Svoja znanja prenaša tudi v slovenska mednarodno delujoča podjetja, saj svetuje na področju internacionalizacije, razvoja trženja in trženjskih strategij. Na EF vodi tudi podiplomski program International Business in kot prodekanja skrbi za razvoj novih produktov, strategije EF in internacionalizacije. Je tudi članica Komisije za kakovost EF ter predsednica Sveta NAKVIS.

Marjan Svetličič

Prof. dr. Marjan Svetličič

Dr. Marjan Svetličič je redni profesor na Fakulteti za družbene vede za Tehniko pogajanj, Mednarodne ekonomske odnose, Mednarodno poslovanje, Menedžment in globalizacija in Politična ekonomjia globalizacije. Bil je dekan omenjene fakultete od 1997 do 2000, od leta 1990 pa predstojnik Centra za mednarodne odnose, predsednik European International Business Academy (EIBA) l. 2004 in sedaj njen Fellow ter konzultant vrste mednarodnih organizacij. Kot član državnih delegacij se je veliko pogajal na mednarodnih forumih (vodil pogajanja o Kodeksu ravnanja transnacionalnih korporacij) in kot direktor raziskovalno/konzultatske organizacije poslovno. Odmevnejša dela so naslednje knjige: Zlate mreže transnacionalnih podjetij (1985), Svetovno podjetje: izzivi mednarodne proizvodnje (1996), The world economy: challenges of globalization and regionalization (1996), Small countries in a global economy: new challenges and opportunities (2001), Enhanced transition through outward internationalization: outward FDI by Slovenian firms (2003), Facilitating transition by internationalization: outward direct investment from Central European economies in transition (2003), Globalizacija in neenakomeren razvoj v svetu, (2004) ter Izhodna internacionalizacija in slovenske multinacionalke (z A. Jaklič, 2005). RS mu je za dosežke podelila tudi naziv ambasador RS za znanost.

Maja Vukasovič Ljubičić

Prof. dr. Maja Vukasovič Ljubičić

Maja Vukasovič Ljubičić, prof. je po študiju psihologije v New Yorku in lingvistike v Zagrebu pridobivala izkušnje na področju kadrovskega managementa doma in v tujini. Delala je kot kadrovska svetovalka za ameriško svetovalno podjetje Hewitt Associates, potem je bila kadrovska direktorica v HERMES Softlabu. Zadnja leta deluje kot zasebna znanstvena raziskovalka, svetovalka in predavateljica na področju kadrovskega managementa in komunikacije.

Špica International

Špica International d.o.o.

Špica International je vodilni slovenski ponudnik informacijskih sistemov in rešitev za obvladovanje časa in prostora. Realnega prostora v realnem času! Njihove rešitve vključujejo področja mobilnega računalništva, kontrole pristopa in registracije delovnega časa. Po 20 letnem delu na tem področju razpolagajo z dolgoletnimi izkušnjami, bogatim znanjem ter široko bazo instalacij. Že od vsega začetka njihova poslovna strategija temelji na razvoju lastnih rešitev. Plod takšnega razvoja so mobilne računalniške rešitve iz družine Frontman (terenska prodaja in marketing) ter sistem za pristopno kontrolo in registracijo delovnega časa Time&Space, ki ga uspešno tržijo tudi v tujini.

Trimo

Trimo d.d

Trimo že 50 let razvija originalne in celovite rešitve na področju jeklenih zgradb, streh in fasad, jeklenih konstrukcij, kontejnerjev in zvočno-izolativnih sistemov. So uspešni in rastejo hitro. Ker so v iskanju novih idej odprtega duha, jih toliko manj omejujejo geografske meje. So globalno podjetje, ki je s svojo blagovno znamko uspešno prisotno v 54 državah sveta. Neposredno so s svojimi podjetji, predstavništvi in agenti prisotni v 27 državah. Proizvodne obrate imajo v Sloveniji, Rusiji, Srbiji in Dubaju.

Studio Moderna

Studio Moderna

Studio Moderna, d.o.o., je del skupine Studio Moderna, vodilnega podjetja za direktni marketing v Srednji in Vzhodni Evropi. Podjetje je prisotno v 21 državah Srednje in Vzhodne Evrope. Že od leta 1992 so z blagovnimi znamkami Top Shop, Dormeo, Kosmodisk in Superstore postali prepoznavni pri več milijonih potrošnikov, ki cenijo njihove izdelke in zaupajo njihovim storitvam. Njihovo temeljno vodilo, da je izboljševanje kvalitete naših storitev neskončen proces, se je potrdilo v uspešnem razvoju lastnih blagovnih znamk Kosmodisk in Dormeo. Njun nesporen ugled na trgu, ki ga je potrdila nedavna podelitev priznanja »Trusted Brands« vodilni znamki spalnih sistemov Dormeo, utrjuje njihovo odločenost nadaljevati zastavljeno pot in nadgrajevati dosežene uspehe za njihove kupce in skupaj z njimi.

SID banka

SID banka

SID – Slovenska izvozna in razvojna banka je bila kot Slovenska izvozna družba, d.d., Ljubljana ustanovljena leta 1992 z namenom zavarovanja in financiranja izvoza slovenskih podjetij. Od takrat so rasli in se razvijali v skladu z razvojem slovenskega gospodarstva. Kot SID banka so nosilna družba Skupine SID banka, ki organizacijam ponuja širok spekter storitev za spodbujanje konkurenčnosti v mednarodnem gospodarskem sodelovanju. Njihovo poslanstvo se glasi: »Razvijamo, opravljamo in spodbujamo finančnemu trgu dopolnilne ter dolgoročne finančne storitve za trajnostni razvoj Slovenije«. Njihova vizija je postati osrednja javna finančna inštitucija, ki bo s celostno ponudbo finančnemu trgu dopolnilnih storitev pomemben dejavnik rasti slovenskega gospodarstva. Z inštrumenti dolgoročnega financiranja in zavarovanja spodbujajo izkoriščanje priložnosti slovenskega gospodarstva v mednarodnem gospodarskem in razvojnem sodelovanju.

Leitner & Leitner

Leitner & Leitner

Gospodarska zbornica Slovenije GZS

Gospodarska zbornica Slovenije

Dodatne informacije

Prijavi se na e-novice

Na vrh strani