EF FELU logo

Zakaj na akademijo?

Zakaj na akademijo

  • Cilj programa je udeležencem dati znanja, orodja in modele za učinkovito izboljšanje uspešnosti prodajne funkcije na ravni podjetja.
  • Pri oblikovanju programa smo združili vrhunsko znanje za strateško načrtovanje izboljšav v prodaji in praktične primere uspešnih prodajnih modelov.
  • V programu sodelujejo gostujoči predavatelji iz treh prodajno zelo uspešnih družb: Hidrie, Studia Moderne in podjetja Bisnode, ki bodo z udeleženci delili, kako jim uspe dosegati odlične prodajne rezultate in analizirali različne prodajne modele.
  • Program je interaktiven in intenziven. Predavanja dopolnjujejo praktične vaje in delavnice, skozi katere bodo udeleženci že med programom podane koncepte in modele preizkušali pri reševanju konkretnih prodajnih izzivov.

Izvedba programa:

MODUL 1: Rast prodaje skozi inoviranje poslovnega modela

30. in 31. maj 2014, Ekonomska fakulteta v Ljubljani

MODUL 2: Kako osvojiti kupca v krizi - strateška vloga prodaje

13. in 14. junij, Ekonomska fakulteta v Ljubljani

MODUL 3: Kompetence in motivacija za prodajo

29. in 30. avgust, Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Program se odvija v petek od 9.00 do 16.30 in v soboto od 9.00 do 12.15.

Komu je akademija namenjena?

Akademija je namenjena vodilnim, ki se ukvarjajo s prodajo in želijo izboljšati prodajne sposobnosti svojega tima ter njihovo in svojo notranjo motivacijo: direktorjem prodaje, vodjem prodajno komercialnih služb, prodajnim managerjem, vodjem prodajnih oddelkov in ostalim vodilnim, ki pri svojem delu potrebujejo znanja s področja prodaje.

Dodatne informacije

Dodatne povezave

Prijavi se na e-novice

Na vrh strani