EF FELU logo

Alumni MARKEThink mentorski program

Alumni sekcija MARKEThink povezuje člane Alumni EF in ljubitelje trženja v skupnost, ki nudi aktualne vsebine s primeri dobre prakse, novodobnimi koncepti in pristopi na področju trženja. Cilji programa so prenašanje znanj, izkušenj, medgeneracijsko druženje in sodelovanje. S programom želimo mlajšim tržnikom omogočiti hitrejši profesionalni in karierni napredek.

Komu je namenjen mentorski program?

Mentorski program je namenjen vsem članom Alumni MARKEThink, ki želite pridobiti nova trženjska znanja in praktične izkušnje od starejših kolegov in imate manj kot dve leti delovnih izkušenj.

Zakaj izbrati mentorja?

Mentorski program mladim diplomantom/magistrom prinaša veliko koristi:

  • brezplačno pridobivanje novih znanj, idej in izkušenj
  • učenje od uveljavljenih trženjskih strokovnjakov
  • možnost vpogleda v delo trženjskih oddelkov v največjih slovenskih podjetjih
  • razvijanje veščin komuniciranja, kritičnega mišljenja, odgovornosti
  • pridobivanje konstruktivnih povratnih informacij
  • osebnostni in karierni razvoj
  • po dogovoru z mentorjem možnost praktičnega usposabljanja in sodelovanje pri reševanju praktičnih izzivov
  • mreženje

Kako pridobim mentorja?

  1. Izpolnite obrazec: Izpolnite obrazec s podatki (ime, priimek, telefonska številka, izbrani mentor, ime podjetja, v katerem ste zaposleni, opis vašega dela in delovnih zadolžitev, področja, ki vas še posebej zanimajo, vprašanja za mentorja).
  2. Pregled prijave: Prijavo bomo v upravnem odboru pregledali in jo poslali izbranemu mentorju. V naslednjem koraku bomo mentorja in mentoriranca povezali, o nadaljnjih korakih in načinu komunikacije se bosta dogovorila sama.
  3. Program mentorstva: Mentoriranec se s prijavo zavezuje, da se bo pred srečanjem z mentorjem pripravil z vprašanji in natančno opredelil cilje medsebojnega sodelovanja. Mentor mu bo glede na cilje, interese in želje pripravil izzive, vprašanja in spremljal njegov napredek. Mentoriranec je tisti, ki proaktivno skrbi za ohranjanje komunikacije in stika z mentorjem. Mentor se zaveže, da bo z vsakim kandidatom obdržal stik vsaj 5 mesecev, in sicer bo z njim komuniciral prek telefona, elektronske pošte, opravil pa bo najmanj en individualni pogovor. Termine in način komuniciranja bosta po dogovoru določila mentor in mentoriranec.

Za pojasnila in posredovanje pri kakršnih koli vprašanjih, nesoglasjih je na voljo upravni odbor sekcije. Alumni enkrat na leto organizira srečanje mentorjev in mentorirancev, ki je namenjeno druženju in povezovanju.

Obilo dobrega sodelovanja!

Mentorji

Gregor Pfajfar

Dr. Gregor Pfajfar, Ekonomska fakulteta

Dr. Gregor Pfajfar je zaposlen na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, kjer kot predavatelj in raziskovalec pokriva področji mednarodnega poslovanja in mednarodnega trženja. Svoje bogate raziskovalne in praktične izkušnje deli tudi z raziskovalci in študenti v tujini, saj je kot gostujoči predavatelj poučeval že v Angliji, Litvi, Estoniji, na Hrvaškem in na Poljskem na priznanih mednarodno delujočih univerzah. Je član Društva za marketing Slovenije (DMS), Academy of International Business (AIB) in Academy of Marketing Science (AMS).

Njegovo raziskovalno delo se osredotoča predvsem na proučevanje mednarodnih trženjskih strategij ter izvozne uspešnosti (slovenskih) podjetij ter odnosov in konfliktov na mednarodnih tržnih poteh. Sodeloval je pri več domačih in mednarodnih svetovalnih ter raziskovalnih projektih, vključujoč razvijanje nove konceptualizacije kulture z uporabo kitajske filozofije yin-yang, proučevanje izzivov trženja na Bližnjem vzhodu in v Afriki, trženje in uvajanje novih trgovskih blagovnih znamk ter razvijanje novih tržnih poti ter promocije prodaje za izbrana slovenska in tuja podjetja. Njegovo delo je bilo med drugim objavljeno v Industrial Marketing Management, International Marketing Review, Journal of Business and Industrial marketing, Transformations in Business and Economics, Economic and Business Review.

Primož Hvala

Primož Hvala, HSC (Human&Sales Consulting)

Primož Hvala je vodja Kluba marketinških direktorjev Društva za marketing Slovenije. V podjetju in pri svetovalnem delu kombinira znanja in izkušnje s treh področij – trženje, prodaja in HR. Vsebinska področja njegovih projektov so povečevanje poslovne in prodajne učinkovitosti, implementacija poslovnih sprememb v prodajno mrežo, coaching vodjem prodaje ter evaluacija in razvoj vodstvenega ali prodajnega potenciala posameznikov. V zadnjem obdobju je izvajal svetovanje in prodajne treninge pri naročnikih, kot so Peugeot, Citroën, Bayer CropScience, Generali, Debitel, Iveco in Steklarna Hrastnik.

Andraž Šegš

Andraž Šegš, TSmedia, medijske vsebine in storitve, d.o.o.

Po izobrazbi je univerzitetni diplomiran ekonomist, študiral je v mednarodnem okolju: Slovaška, Španija, Slovenija. Prve resne delovne izkušnje je dobil na Universidad Politecnica de Valencia v Španiji, kjer je delal v mednarodni pisarni. Pot je nadaljeval v mednarodni prodaji v kranjski družbi Savatech d.o.o., potem pa ga je pot zapeljala v področje interneta in medijev v družbo Najdi.si d.o.o., ki ji je uspel največji projekt na slovenskem internetnem trgu z uspešnim lansiranjem iskalnika Najdi.si. Tu je najprej 3 leta delal kot skrbnik strank.

Po nakupu družbe Najdi.si d.o.o. s strani Telekoma Slovenije d.d. in združitvijo z družbo Teledat d.o.o. je postal vodja prodaje, zadolžen za prodajo Najdi.si. Po drugi združitvi z družbo Planet 9 d.o.o., ki upravlja priljubljen slovenski medij Planet Siol.net, pa je postal odgovoren za prodajo za več blagovnih znamk kot so: Planet Siol.net, Najdi.si, TIS, Bizi.si, ki se tržijo preko 3 prodajnih poti, kot so skrbniška prodaja, zastopniška mreža in teleprodaja.

Po ponovni reorganizaciji družbe, ki je medtem lansirala tudi Planet TV, se je usmeril iz vodstvenega dela v strokovno delo, kjer pripravlja napredne oglaševalske rešitve, za največje slovenske in tuje naročnike, od kreativne zasnove kampanje, do same izvedbe - ter cross cahnnel implementacije na medijih ki jih upravlja TSmedia: Planet Siol.net, digitalni zasloni (outdoor), Najdi.si in občasno tudi Planet TV. Projekti vključujejo tako snemanje video prispevkov, organizacijo dogodkov, content marketing, klasični medijski zakup s katerim se zasleduje marketinško prodajne cilje naročnikov. V medijih dela že preko 8 let.

Barbara Čater

Dr. Barbara Čater, Ekonomska fakulteta Ljubljana

Dr. Barbara Čater je izredna profesorica za področje trženja na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, kjer je leta 2006 tudi doktorirala s področja poslovodenja in organizacije. V okviru doktorata je tri mesece gostovala na Univerzi v Nottinghamu (VB), magistrski študij pa je opravila na Univerzi Drury (ZDA). Predava predmete Trženjsko raziskovanje, Medorganizacijsko trženje ter Ravnanje s ključnimi kupci, raziskovalno pa se največ ukvarja z odnosi med podjetji.

Martin Kosaber

Martin Kosaber, Pernod Ricard

Martin Kosaber je svojo kariero pričel v mednarodnem podjetju Pernod Ricard. Trenutno dela kot vodja blagovnih znamk in tako skrbi za preko 15 blagovnih znamk, med katerimi je še posebej ponosen na viski Jameson. Oglaševanje je v njegovi panogi prepovedano, zato se kot tržnik dnevno srečuje z novimi izzivi, kjer sta potrebni fleksibilnost in kreativnost. Proaktivnost, nenehno učenje, inovativnost in predanost do dela, je le nekaj besed, ki opisujejo njegov življenjski slog, zato ne preseneča, da so njegove blagovne znamke številka 1 v Sloveniji. Je član sekcije Alumni GURMAN.

Iztok Sila

Iztok Sila, MBA

Ustanovitelj podjetja Sila Consulting in habilitirani višji predavatelj

Iztok Sila že skoraj 30 let aktivno deluje v stroki. Sodeloval je z najrazličnejšimi podjetji in jim v različnih ekipah pomagal dosegati uspehe. Vsa leta tudi predava, trenutno na Gea Collegu - Fakulteti za podjetništvo, Visoki šoli za vinarstvo in vinogradnišvo v Vipavi, mariborski Doba Fakulteti in Višji šoli za gostinstvo in turizem Bled. Vodi pogovore in okrogle mize ter (so)organizira konference s področja marketinga tako doma kot v tujini.

Iztok Sila je bil diplomant prve generacije študija MBA na predhodnici današnje IEDC-Poslovne šole Bled, ki je tiste čase delovala na Brdu pri Kranju. Na svoji poslovni poti se je kalil v vodilnih marketinških agencijah v Sloveniji in na Hrvaškem. Sodeloval je z mednarodnimi mrežami oglaševalskih in medijskih agencij ter skrbel za odlične naročnike in blagovne znamke – domače, regijske in globalne – z najrazličnejših področij: od avtomobilizma, telekomunikacij in turizma do mode, športa, kulture in knjigotrštva.

Ves čas je aktiven član strokovnih združenj in institucij, v okviru katerih sooblikuje stroko in poskuša vplivati na njen razvoj. Je mentor programov Društva za marketing Slovenije in IEDC-Poslovne šole Bled, predsednik nadzornega odbora Slovenske oglaševalske zbornice. Bil je tudi predsednik Sveta Slovenskega etnografskega muzeja ter dolgoletni član upravnega odbora Društva za marketing Slovenije ter član Poslovno-marketinškega sveta Olimpijskega komiteja Slovenije.

Pred ustanovitvijo podjetja Sila Consulting je vodil marketing in odnose z javnostmi v Mladinski knjigi Založbi, še prej pa je bil direktor sektorja za marketing Telekoma Slovenije. Je nosilec naziva »marketinški direktor leta«, ki ga podeljuje Društvo za marketing Slovenije.

Sandra Zver

Sandra Zver, Nobilis

Sandra Zver, univ.dipl.ekon, je direktorica prodaje in marketinga v podjetju Nobilis. Primarna dejavnost podjetja se osredotoča na estetske posege obraza in telesa, poleg tega pa ponuja tudi vrsto medicinskih posegov s področja dermatologije, ORL, žilne kirurgije in medicinske kozmetologije na petih lokacijah po Sloveniji.

Njeno delo je osredotočeno na marketinške in prodajne aktivnosti značilne za majhna in srednje velika podjetja, kjer so proračuni za tovrstne aktivnosti običajno omejeni in usmerjeni predvsem v doseganje rezultatov. Ker je učinkovitost prodaje in marketinga neločljivo povezana z zalednimi procesi v podjetju, veliko svojega časa vlaga v optimizacijo sistema e-poslovanja (podjetje Nobilis izhaja iz predpostavke brez-papirnega poslovanja, kljub temu, da gre za zdravstvene storitve), oblikovanje učinkovitega klicnega centra in optimalno izvajanje dejavnosti na različnih disclociranih enotah po Sloveniji.

Največ svojih izkušenj je pridobila v digitalni marketinški agenciji Renderspace/Pristop, kjer je v svoji 12 letni karieri sodelovala z večino velikih slovenskih podjetij (Zavarovalnica Triglav, Slovenske železnice, Telekom, ZZZS, Umar, Statistični urad, Loterija Slovenije, MZZ, JH Ljubljana, …) na področjih izkoriščanja spletnih tehnologij za optimizacijo poslovnih procesov, oglaševalskih in "performance" kampanjah, aktivnostih pospeševanja prodaje in iskanju novih tržnih poti.

Je članica Društva za marketing Slovenije (DMS) in vabljena predavateljica na različnih posvetih. Trenutno pripravlja magistrsko nalogo na EF Ljubljana.

Melanija Šober

Melanja Šober, Elan

Melanja vodi oddelek produktnega vodenja Elana in skrbi za naprednost in dovršenost zimsko-športnih izdelkov. Njeno delo obsega koordinacijo različnih oddelkov znotraj družbe ob upoštevanju potreb ključnih trgov ter zahtev glede strateškega razvoja družbe. Gre za področje dela, ki po eni strani zahteva dolgoletne izkušnje s samim športom in njegovimi posebnostmi, po drugi strani pa tudi vse vidike skrbnega upravljanja poslovnih procesov.

Skratka, kombinacija prakse iz športa in poslovne teorije na globalnem nivoju. Nekdanja mladinska svetovna prvakinja v telemarku je ena izmed najmlajših produktnih vodij v industriji in kot strastna smučarka živi svoje sanje, ustvarjanja novih alpskih smuči.

Včlani se
[+introtext+] Video o Ekonomski Fakulteti

Dodatne informacije

Dodatne povezave



Na vrh strani