EF FELU logo

O Alumni MARKEThink sekciji

POSLANSTVO Alumni MARKEThink sekcije:

Alumni sekcija MARKEThink povezuje člane Alumni EF in ljubitelje trženja v skupnost, ki nudi aktualne vsebine s primeri dobre prakse, novodobnimi koncepti in pristopi na področju trženja. Osrednje dejavnosti sekcije so reševanje trženjskih izzivov članov sekcije, seznanjanje z inovativnimi pristopi v trženju, mreženje in plemenitenje znanja med udeleženci.

SMERNICE / VREDNOTE:

  • Nova znanja
  • Soustvarjanje
  • Povezovanje
  • Skupnost

Nova znanja:

Izkušeni domači in tuji strokovnjaki, inovativni pristopi in aktualne tematike. Trženje je področje, ki se spreminja dan za dnem. Mi bomo temu sledili!

Soustvarjanje:

Temelj delovanja boste predstavljali vi! Želimo, da vsebine dogodkov ustvarjamo skupaj, in da vam pomagamo pri reševanju vaših realnih trženjskih izzivov.

Povezovanje:

Deljenje znanj, trženjski pogovori, sproščena druženja in nova poznanstva. Nikoli ne veste, morda z nami spoznate svojega naslednjega poslovnega partnerja.

Skupnost:

Nova znanja, soustvarjanje in povezovanje. Skupaj z vami bomo zgradili skupnost trženjskih navdušencev. Bodite del skupnosti MARKEThink tudi vi!

Včlani se
[+introtext+] Video o Ekonomski Fakulteti

Dodatne informacije

Dodatne povezave



Na vrh strani