EF FELU logo

Predstavitev vodstva

Lidia Pavlin Alumni MARKEThink

Lidia Pavlin

Lidia Pavlin je magistrica ekonomskih znanosti. Na EF je dokončala dodiplomski in podiplomski študij ekonomije, smer trženje. Prvo redno službo je opravljala v Adria Airways, ko je študentsko delo vodje kabinskega osebja zamenjala z redno zaposlitvijo. Nato jo je karierna pot vodila od Stanhome Trading company, preko Studia Moderna in Emporiuma do svojega podjetja Nicha d.o.o., agencije za komuniciranje.

Alenka Urek Alumni MARKEThink

Alenka Urek

Alenka je magistra ekonomskih znanosti. Na Ekonomski fakulteti je dokončala dodiplomski in podiplomski študij ekonomije smer trženje in podjetništvo ter uspešno zagovarjala specialistično in magistrsko delo z naslovom »Zavrženi avtoplašči kot vir sekundarnih surovin«. Delovne izkušnje je pridobivala v gospodarstvu na področju trženja, nabave, organizacije in vodenja. Ima bogate izkušnje iz različnih panog v državah članicah EU in drugih regijah, ki vključujejo največja podjetja iz maloprodaje, veleprodaje in avto industrije. Praktična znanja in izkušnje ter široko poznavanje trga ji omogočajo ukvarjanje s svetovalnim in projektnim delom.

Romana Škerjanc Alumni MARKEThink

Romana Škerjanc

Romana je tako dodiplomski kot podiplomski program zaključila na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Iz programa management na prvi stopnji se je na drugi stopnji usmerila v trženje in leta 2015 z zagovorom magistrskega dela uspešno zaključila magistrski študij. V svojem magistrskem delu je med prvimi obravnavala koncept vsebinskega trženja. Del svojega izobraževanja je preživela tudi v tujini na Erasmus izmenjavi v Bruslju na priznani fakulteti Solvey Brussels School of Economics and Management. V času študija je bila tudi članica študentske sekcije Mladih projektnih managerjev in tako aktivno sodelovala pri raznovrstnih projektih.

Prejšnje vodstvo

Mihaela Leskovec Alumni MARKEThink

Mihaela Leskovec, predsednica upravnega odbora

Mihaela je magistra ekonomskih znanosti (smeri trženje in podjetništvo) in skrbnica blagovnih znamk v podjetju TSmedia, kjer se največ ukvarja s trženjskim komuniciranjem blagovnih znamk Planet Siol.net in najdi.si. V času njenega skrbništva sta bili blagovni znamki večkrat prejemnici nagrad netko, effie, SOF, Sporto, Websi, Viktor. Je tudi nagrajenka razpisa PR novinec, večkratna finalistka tekmovanj ITIME in ŠPK in prejemnica srebrne Gallusove in zlate Maroltove plakete za udejstvovanje v ljubiteljski glasbeni in folklorni dejavnosti. Ljubiteljica vsega digitalnega je pred tem delovne izkušnje pridobivala v Drogi Kolinski, na Uradu za komuniciranje, v agencijah Directa, Ecetera ter na Ekonomski fakulteti.

Nejc Slovnik Alumni MARKEThink

Nejc Slovnik, član upravnega odbora

Nejc je lastnik in soustanovitelj digitalno usmerjene marketinške agencije POINT OUT, velik ljubitelj podjetništva in uporabe novih tehnologij. Največ se ukvarja s strateškim načrtovanjem, razvojem projektov in blagovnih znamk, pri čemer posebno pozornost posveča aktivaciji potrošnikov in spletni uporabniški izkušnji. Iz trženja je diplomiral na ljubljanski Ekonomski fakulteti (EF), kjer je leta 2014 končal tudi mednarodni podiplomski študij Poslovodenja in organizacije (MBA Radovljica). Je član Sveta šole Gimnazije Vič in zunanji sodelavec pri predmetih Marketing Communications, Trženjsko komuniciranje ter Mednarodno poslovanje na EF v Ljubljani. Delovne izkušnje je pridobival v BMW Vertriebs (podružnica v Sloveniji), v hrvaški Atlantic Grupi in v Angliji pri podjetju AgentBase.

Mihaela Leskovec Alumni MARKEThink

Matej Hladnik, član upravnega odbora

Matej Hladnik je asistent na katedri za trženje na Ekonomski Fakulteti v Ljubljani, kjer je tudi dokončal dodiplomski in podiplomski študij ekonomije trženja ter leta 2014 uspešno zagovarjal magistrsko delo z naslovom "Razsežnosti oblikovanja cen izdelkov za medorganizacijske trge". Na Ekonomski Fakulteti v Ljubljani je bil aktiven že od leta 2012, kjer je deloval kot izvajalec vaj pri predmetu Medorganizacijsko trženje. Danes je na fakulteti sodelavec pri predmetih Uvod v trženje, Temelji trženja, Principles of Marketink, Italijanski jezik za poslovne in ekonomske vede, Tehnike in oblike mednarodnega poslovanja, Medorganzacijsko trženje ter Management prodaje. Od leta 2011 dalje je pridobival delovne izkušnje v gospodarstvu in sicer na področju analiz, prodaje in svetovanja. Pri tem velja izpostaviti projekte, vezane na asistenco tujim podjetnikom pri širjenju dejavnosti v slovenski poslovni prostor (predvsem iz območja Italije - zaradi aktivnega poznavanja jezika). S svetovalnimi in projektnimi aktivnostmi se ukvarja tudi danes ter tako poskuša praktične izkušnje aplicirati na teoretična izhodišča in obratno.

KatjaTerglav Alumni MARKEThink

Živa Kolbl, članica upravnega odbora

Živa Kolbl je magistrica poslovnih ved s področja trženja. Trenutno opravlja doktorat na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, smer Trženje in je hkrati mlada raziskovalka ter asistentka na področju trženja. Njena želja po znanju, razvijanju in osebnostni rasti jo je najprej vodila na Erasmus izmenjavo na Portugalskem na Faculdade Nova de Lisboa, smer Finance (dodiplomski študij), nato pa v Avstralijo v Queensland University of Technology, smer Trženje (podiplomski študij). Uvrstila se je tudi med najboljše študente podiplomskega študija glede na povprečno študijsko oceno in za svoje magistrsko delo prejela fakultetno Prešernovo nagrado. V želji po temeljitem spoznavanju trženja, oglaševanja in znamčenja, je izkušnje pridobivala tudi v oglaševalski agenciji Pristop. Po opravljenem magisteriju je postala produktna vodja v priznanem slovenskem podjetju Medex d.o.o. Osvojeno znanje ter izkušnje ji sedaj služijo kot močan temelj za nadaljnjo poslovno življenje in raziskovalno delo. Blizu so ji zlasti področja kot sta znamčenje ter razumevanje porabnika.

KatjaTerglav Alumni MARKEThink

Katja Terglav, članica upravnega odbora

Katja je mlada raziskovalka in asistentka za področje trženja na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, kjer je prav tako zaključila magistrski študij. Njena največja strast v trženju so blagovne znamke, zato je svoje delo pretežno usmerila v notranji branding, področje, ki v zadnjih letih pridobiva veliko pozornosti tako v akademskem kot poslovnem svetu. Za magistrsko delo s področja notranjega brandinga je prejela fakultetno Prešernovo nagrado in osvojila 2. mesto na razpisu Kadrovski up 2013. Od leta 2014 je članica upravnega odbora Alumni MARKEThink na EF v Ljubljani in članica Kluba podjetnikov Zlatorog Celje.

Včlani se
[+introtext+] Video o Ekonomski Fakulteti

Dodatne informacije

Dodatne povezave



Na vrh strani