Learning Organization

Aims of the course

no description

Course syllabus

Stalni proces organizacijskega učenja ni le količinski in časovni pristop, ampak vsebuje tudi in predvsem psihološki in socialni vidik učenja. V učeči se organizaciji se mentalne kognitivne strukture posameznikov preko timskega dela prenašajo v organizacijski ustroj, se nato na podlagi medsebojne interakcije spreminjajo, plemenitijo in vodijo do skritih zakladov dolgoročne paradigme uspeha. Učeča se organizacija tem spremembam sledi po vzoru spreminjanja naravnih sistemov. Pri predmetu bomo podrobneje spoznali slovenski model udejanjanja organizacijskega učenja in managementa znanja – t.i. model FUTURE-O®.


1.Izzivi organizacijskega okolja 21. stoletja in pomen učeče se organizacije
2.Predstavitev modela učeče se organizacije – model FUTURE-O®
3.Element 1 modela FUTURE-O®: Začetek procesa strateškega razvoja
4.Element 2 modela FUTURE-O®: Izgradnja podpornih okolij pri reorganizaciji podjetja v učečo se organizacijo
5.Element 3 modela FUTURE-O®: Proces vodenja in razvoj klime organizacijskega znanja v učeči se organizaciji
6.Element 4 modela FUTURE-O®: Oblikovanje celovite strategije in strateških ciljev v učeči se organizaciji
7.Element 5 modela FUTURE-O®: Oblikovanje in implementacije učeče se organizacije
8.Element 6 modela FUTURE-O®: Spremljanju procesa reorganizacije in vrednotenju dosežkov v učeči se organizaciji
9.Element 7 modela FUTURE-O®: Odločitve o zasidranju sprememb in širitvi koncepta učeče se organizacijske arhitekture

Namen predmeta je seznaniti in usposobiti študente kot uspešne vodje učeče se organizacije. Sodobni manager je spodoben zaznavati, spodbujati in udejanjati kategorije organizacijskega znanja in le te tudi aktivno poslovoditi, s ciljem, da bi se njegovo podjetje učilo hitreje kot se učijo konkurenti in na tej osnovi dosegalo trajni zmagovalni položaj. Vodja sodobne organizacije zagotavlja razpršitev vrednot učeče se organizacije med vse zaposlene, tako, da ta model postane del osebne in strokovne rasti vsakega posameznika. Senge učeče se organizacije opredeljuje kot organizacije, »v katerih ljudje neprestano izboljšujejo sposobnosti za doseganje rezultatov, ki si jih resnično želijo, gojijo nove in raztegljive (bolj elastične, ekspanzivne) načine (vzorce) mišljenja, so svobodni v skupnih aspiracijah, in se neprestano učijo, kako se učiti skupaj«. Učeča se organizacija se je sposobna neprestano učiti, je odprta za okolje in ima željo (potrebo) po povečevanju sposobnosti učenja.

Course director(s)

  •  
  •  
  •  
  •  
  • Office Hours
  • Monday at 12:30 in R-407
 
To top of page