Projekti
1. Revidiranje informacijskega sistema Kapitalske družbe
2. Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP) - Služba za identifikacijo in registracijo živali (SIR) – Procesi
3. Strokovna pomoč pri prenovi in informatizaciji poslovnih procesov ELES
4. Modeliranje in analiza poslovnih procesov na Ministrstvu za šolstvo, znanost in šport
5. Modeliranje, analiza, prenova in standardizacija ter informatizacija poslovnih procesov Transportno logističnega grozda
6. Revidiranje poslovnih procesov Kapitalske družbe pokojninskega in invalidskega zavarovanja d.d.
7. Mladinska knjiga Založba – prenova in informatizacija poslovanja
8. Prenova poslovnih procesov na Ministrstvu za šolstvo, znanost in šport
9. Nadzor kakovosti izvajanja projekta izgradnje informacijske podpore Kapitalske družbe pokojninskega in invalidskega zavarovanja d.d.
10.
Snemanje in modeliranje poslovnih procesov Hypo Alpe-Adria-Bank d.d.
Trajanje: |
2006 |
Opis projekta: |
V okviru projekta je bilo izvedeno:
- Snemanje in modeliranje obstoječih poslovnih procesov poslovnega področja Zakladništvo,
- Snemanje in modeliranje obstoječih poslovnih procesov poslovnega področja Poslovanje z občani,
- Snemanje in modeliranje obstoječih poslovnih procesov poslovnega področja Poslovanje s podjetji.
Rezultati projekta so bili podrobni modeli procesov z natančno opredeljenimi aktivnostmi, ki so služili Hypo Alpe-Adria-Bank, kot pomemben vhod pri prenovi in informatizaciji poslovanja.
|
11.
Snemanje, modeliranje, analiza in prenova poslovnih procesov Snage Javnega podjetja d.o.o.
Trajanje: |
2007 - 2008 |
Opis projekta: |
Izvajalec je za naročnika (direktorje oddelkov in ključne izvajalce) izvedel delavnico o prenovi poslovnih procesov, ki obravnava izhodišča, metodologijo, orodja in ugotavlja ključne poslovne procese družbe. Na podlagi ugotovljenih poslovnih procesov se je izvedlo podrobno snemanje in modeliranje obstoječih poslovnih procesov, njihova analiza, svetovanje pri oblikovanju glavnih in podpornih procesov iz vidika dobre prakse. Končni izdelek projekta obsega model prenovljenih procesov podjetja Snaga na zadostni ravni podrobnosti in kompleksnosti za potrebe uvedbe celovite programske rešitve (ERP).
Rezultati projekta:
1. faza: Snemanje in modeliranje poslovnih procesov [COBISS.SIID 17484518],
2. faza: Analiza poslovnih procesov [COBISS.SIID 17485030],
3. faza: Predlogi prenovljenih procesov [COBISS.SIID 17485286].
|
12. Kritični dejavniki uspeha (KDU)
13. Ocena stanja in predlog usmeritev informatike Pošte Slovenije
14. Strokovna pomoč pri snemanju, modeliranju, analizi in prenovi poslovnih procesov Kovintrade d.d.
15. Strokovna pomoč pri postavitvi smernic strategije prenove integriranega informacijskega sistema EDP podjetij
16. Snemanje, modeliranje in prenova vodstvenega procesa Snage d.o.o.
17. Analiza procesov planiranja in izdelava predloga rešitev na RTV Slovenija
18. Strokovna pomoč pri snemanju, modeliranju, analizi in prenovi poslovnih procesov Deželne Banke Slovenije d.d.
19.
Oblikovanje koncepta poslovne inteligence v podjetju Snaga d.o.o.
Trajanje: |
2008 |
Opis projekta: |
ERP v Snagi omogoča dostop do manjšega dela potrebnih informacij. Zato se pojavlja potreba po uvedbi poslovno inteligenčnega sistema, ki ji bo omogočil celovit pristop k poslovnemu poročanju, poslovnemu načrtovanju in opredelitvi vodstvenega procesa. V okviru projekta je bila najprej opravljena analiza informacijskih potreb po poslovnem poročanju ter ugotovljene trenutne vrzeli na področju načrtovanja, organiziranja, spremljanja poslovanja, analiziranja, poročanja in ukrepanja. Na podlagi analize je bil v 2. fazi izdelan koncept poslovne inteligence na primeru JP Snaga d.o.o., vključno s predlogom informacijske arhitekture sistema poslovne inteligence in podatkovnega modela ter prioritetami.
|
20. Snemanje, modeliranje, analiza in prenova poslovnih procesov podjetja Mobitel d.d. za potrebe projekta Documentum v MC Novo mesto
21. Izobraževanje in svetovanje o upravljanju poslovnih procesov za Pošto Slovenije d.o.o.
22. Snemanje, modeliranje, analiza in priprava predlogov prenove poslovnih procesov podjetja Dravske elektrarne Maribor d.o.o.
24.
Modeliranje, priprava modelov in opisov aktivnosti za »back-office« procese v družbi Mobitel d.d.
Trajanje: |
2009 |
Opis projekta: |
Namen projekta je bilo pripravite modele procesov z opisi aktivnosti za procese v naročniški službi in sektorju za bonitete in izterjave, ki se neposredno navezujejo na naročniške procese. Poleg tega je v okviru projekta pripravljen seznam obrazcev, ki se jih obdeluje v teh sektorjih in iz katerega je razvidno na kateri točki se posamični obrazci vključujejo v posnete dele procesov, ter kje nastajajo posamezni obrazci.
|
26.
Prenova procesov na Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije
Trajanje: |
maj 2009 - junij 2010 |
Opis projekta: |
Namen projekta Prenova procesov v Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS) je bil prenoviti poslovne procese v smislu zagotavljanja večje pretočnosti, razvijanja in izvajanja potrebnih ter opuščanja nepotrebnih aktivnosti oziroma procesov. Poleg tega je bil namen projekta zagotoviti čim bolj enakomerno porazdelitev obremenitev med zaposlenimi Zavoda ter prilagoditi organizacijo v smislu vzpostavitve večje procesne usmerjenosti ter vzpostaviti sistem nenehnih izboljšav za dvig kakovosti storitev ZZZS.
Rezultati projekta:
- Modeli in opisi obstoječih poslovnih procesov ZZZS [COBISS.SIID 19218918],
- Analiza izvajanja obstoječih poslovnih procesov in ocena zrelosti procesne usmerjenosti ZZZS [COBISS.SIID 19219174],
- Predlog prenove poslovnih procesov ZZZS [COBISS.SIID 20254182].
|
27. Uvedba enotnega sistema za celovito upravljanje z dokumenti (DMS) v JHL in 4 javna podjetja, 2010
28.
Uvedba sistema skrbništev na Geodetski upravi Republike Slovenije
Trajanje: |
2010 |
Opis projekta: |
Rezultat projekta so usmeritve GURS, da bo v bodoče management poslovnih procesov in informatike zastavila zlasti v smeri obvladovanja poslovnih procesov, njihovega poenotenja, optimizacije in obvladovanja sprememb, ki se zgodijo zaradi različnih vzrokov. Osnovno ogrodje managementa poslovnih procesov in informatike je sistem skrbništva, ki je povezovalni dejavnik, v katerega so vključena posamezna skrbništva (skrbništvo procesov, podatkov in programskih rešitev).
|
29. Geodetska Uprava Republike Slovenije - Globalni model programa projektov eProstor na podlagi direktive INSPIRE
30. Strokovna pomoč pri snemanju, modeliranju, analizi in prenovi poslovnih procesov Deželne banke Slovenije d.d. - nadaljevanje
31.
Analiza poslovnih procesov, reorganizacija in optimizacija MDDSZ
Trajanje: |
december 2010 - november 2011 |
Opis projekta: |
Na Ministrstvu za delo, družino in socialne zadeve (MDDSZ) se je od decembra 2010 do oktobra 2011 izvajalo projekt Analiza poslovnih procesov, reorganizacija in optimizacija MDDSZ. Namen projekta je bil zagotovitev racionalne organizacije MDDSZ, učinkovitega in kvalitetnega izvajanja poslovnih procesov ter zagotovitev hitrega pretoka informacij znotraj ministrstva. Glavni rezultati projekta so bili priprava modelov ključnih poslovnih procesov s pripadajočimi opisi aktivnosti; analiza posnetih poslovnih procesov z vidika učinkovitosti in uspešnosti izvajanja; analiza ustreznosti notranje organizacije ter priprava predloga modela prenovljenih poslovnih procesov in prikaz učinkov predlaganih sprememb. Predlog prenove poslovnih procesov je zajemal tudi izdelavo modela procesne organiziranosti ministrstva.
Rezultati projekta:
- Modeli in opisi obstoječih poslovnih procesov [COBISS.SIID 20254438],
- Analiza obstoječega stanja z vidika ustreznosti, učinkovitosti in zanesljivosti izvajanja procesov s prikazom pomanjkljivosti sedanje organiziranosti [COBISS.SIID 20254694],
- Predlog prenove poslovnih procesov [COBISS.SIID 20386022].
|
32.
Poročilo študije "Predlog organiziranosti poslovnega procesa Prodaja"
Trajanje: |
2011 |
Opis projekta: |
Osrednji cilj projekta je bila izdelava predlogov glede organiziranosti prodaje, to je prodajne službe in širše izvedbe prodajnih aktivnosti v poslovnih procesih javnega podjetja Snage. V študiji so najprej podani splošni predlogi glede razvoja in organiziranost prodaje v Snagi, nato so podani konkretni predlogi v zvezi s prodajnimi aktivnostmi v procesu prodaje in temeljnih procesih, sledijo pa še predlogi v zvezi z nalogami na posameznih delovnih mestih in potrebnimi znanji. Predlogi izhajajo iz teorij in dobrih praks na zadevnih področjih (npr. managementa poslovnih procesov, managementa prodaje), pri čemer pa upoštevajo dejanske omejitve in organizacijsko kulturo v Snagi, da bi bili uresničljivi oz. izvedljivi v danem realnem okolju naročnika.
|
33.
Analiza temeljnih, podpornih in vodstvenih procesov s predlogi za izboljšave v družbi Pošta Slovenije d.o.o.
Trajanje: |
2011 - 2012 |
Opis projekta: |
V sklopu projekta smo v sodelovanju z naročnikom pripravili predlog poslovnika o managementu poslovnih procesov, izvedli izobraževanje o modeliranju poslovnih procesov ter definirali vse poslovne procese Pošte Slovenije. Nato smo izdelali posnetek obstoječega stanja, kar je obsegalo svetovanje, snemanje in modeliranje obstoječih procesov z izbranim programskim orodjem. Obstoječe stanje smo analizirali z vidika ustreznosti, učinkovitosti in zanesljivosti izvajanja procesa. Na podlagi tega smo oblikovali predlog izboljšav in modelov spremenjenih procesov. Pripravili smo tudi predlog za merjenje učinkovitosti poslovnih procesov. Izdelali smo predlog modela procesne organiziranosti.
|
34.
Ocena stanja in predlog usmeritev tehnološko informacijske podpore Nove KBM
Trajanje: |
julij - september 2012 |
Opis projekta: |
Namen projekta je bil ugotoviti stanje tehnološko informacijske podpore v Novi KBM in oceniti možnosti ter ustreznost načrtovanega razvoja v smislu celovite informacijske podpore oz. nakupa celovite bančne rešitve. Rezultati projekta so strokovna podlaga strateški poslovni odločitvi o nadaljnjem razvoju tehnološko informacijske podpore banke. V okviru projekta smo obravnavali vlogo, usmeritve in organiziranost Področja podpore poslovanja banke, znanja zaposlenih v področju ter glede na namen projekta še nekatera področja, ki se nanašajo na celotno banko, to so: management poslovnih procesov, proces upravljanja sprememb v TIP, obvladovanje zunanjega izvajanja in zamenjava centralnega bančnega sistema z ekonomsko presojo možnosti nadaljnjega razvoja informatike z izbrano programsko rešitvijo. Analizo smo izvajali na osnovi pregleda posredovane dokumentacije in gradiv, intervjujev managementa banke, lastnikov procesov, odgovornih za izvajanje informatike in tehnologije ter zaposlenih v Področju podpore. Rezultate analize smo podali v obliki obrazloženih ugotovitev in ocen.
|