Analiza in oblikovanje organizacije
Cilji predmeta
• Seznaniti slušatelje z metodo in tehnikami celovite analize organizacije konkretnega podjetja ali združbe.• Usposobiti slušatelje za uspešno samostojno izvedbo analize organizacije na konkretnem primeru.
Vsebina predmeta
1 OPREDELITEV ANALIZE IN OBLIKOVANJA ORGANIZACIJE1.1. Opredelitev analize in oblikovanja organizacije
1.2. Opredelitev tehnik organizacijske analize
1.3. Opredelitev situacijske teorije in organizacijsko ravnotežje
2 ANALIZA OKOLJA
2.1 Analiza trendov širšega poslovnega okolja
2.2 Porterjeva analiza ožjega poslovnega okolja
2.3. Analiza negotovosti v ožjem poslovnem okolju
2.4. Poslovni primer: Acme in Omega
3 ANALIZA STRATEGIJE, POSLOVNIH PROCESOV IN INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE
3.1. Spoznavanje in vrednotenje poslovne strategije ter pripadajoče organizacije
3.2. Spoznavanje in vrednotenje poslovnih procesov ter pripadajoče organizacije
3.3. Vpliv informacijske tehnologije ter pripadajoče organizacije
3.4. Poslovni primer_ TopCoder
4 SPOZNAVANJE ORAGNIZACIJE
4.1 Spoznavanje različnih oblik organizacijskih struktur in njihovih značilnosti
4.2. Poslovni primer: P&G
4.3 Spoznavanje mehanizmov usklajevanja
4.4 Poslovni primer: Irizar
4.5. Business case: Zappos
4.6. Analiza neravotežjih med situacijskimi spremenljivkami in organizacijo
5 IZDELAVA PREDLOGA SPREMEMB
5.1 Spremembe sistema poslovnih aktivnosti, organizacijske oblike in spremembe pristojnosti oddelkov
5.2 Spremembe odločevalskih DM in ostalih DM
5.3. Spremembe organizacijskih predpisov
5.4. Ostale spremembe (tehnologije, IT, proizvodov)
6 UVELJAVLJANJE ORGANIZACIJSKIH SPREMEMB
6.1. Proces spreminjanja organizacije
6.2. Sile priti spremembam
6.3. Sile za spremembe in načini njihove krepitve
6.4. Akcijski načrt za uveljavljanje organizacijskih sprememb
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|