Poslovno okolje podjetja

predmet

Cilji predmeta

- Pripraviti študenta na holistično naravo poslovnega okolja oziroma managementa ter opozoriti na profesionalne odgovornosti managerjev.
- Razviti sposobnost razumevanja različnih interesnih skupin podjetja in priprave ustreznih aktivnosti.
- Prikazati prepletenost oziroma soodvisnost podjetij, države, širšega institucionalnega okolja in posameznika pri reševanju razvojnih vprašanj.
- Razviti sposobnost (veščino) sistematičnega spremljanja poslovnega okolja kot podlage za strateško razmišljanje.

Vsebina predmeta

1. Poslovno okolje podjetja - opredelitev in teoretski pristop
2. Poslovni ekosistem - institucionalno okolje in organizacija trga
3. Interesne skupine ter družbeno in okoljsko odgovoren management
4. Poslovni ekosistem na ravni države - konkurenčnost gospodarstev in vloga vlade v sodobnem gospodarstvu
5. Makroekonomska politika in finančni sistem
6. Mikroekonomska politika spodbujanja konkurenčnosti
7. Znanje, inovativnost in tehnnološko okolje
8. Pozicioniranje v mednarodnem poslovnem okolju
9. Družbena organiziranost, politika in gospodarstvo
10. Metodologija analize ter ravnanja z zunanjim poslovnim okoljem

Nosilci predmeta

  • red. prof. dr. Marko Jaklič

  • Katedra za ekonomijo (redni član)
  • Katedra za mednarodno ekonomijo in poslovanje (pridruženi član)
  • Katedra za management in organizacijo (pridruženi član)
  •  
  •  
  •  
  • Skype: Marko.Jaklic 
  • Govorilne ure
  • četrtek ob 12.00 v P-342
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • ponedeljek ob 11.00 v P-347
 
Na vrh strani