Tržne poti

Cilji predmeta

- Razumeti elemente, delovanje in vodenje tržnih poti podjetja.
- Seznaniti študenta z metodami in tehnikami, ki omogočajo spoznavanje potreb kupcev glede storitev na tržni poti in sposobnosti podjetja za zadovoljitev teh potreb.
- Razumeti odnose med podjetji na tržni poti.
- Usposobiti študenta za samostojno trženjsko raziskovanje za potrebe načrtovanja, organizacije in managementa tržnih poti.

Vsebina predmeta

1. Načrtovanje tržnih poti
2. Segmentacija trga za potrebe tržnih poti: kaj pričakujejo kupci?
3. Tokovi na tržnih poteh in struktura tržnih poti
4. Analiza vrzeli: kako doseči ciljne segmente?
5. Moč na tržni poti: kdo jo ima in od kod izvira?
6. Spori in koordinacija na tržni poti
7. Povezovanja in strateška zavezništva
8. Trgovina in vsekanalno trženje
9. Management nabavne verige
10. Zakonodaja na področju tržnih poti

Nosilci predmeta

  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • ponedeljek ob 0.00 v R-406
  • Govorilne ure potekajo po dogovoru, Za dogovor o terminu pošljite e-sporočilo na naslov: tanja.dmitrovic@ef.uni-lj.si
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani