Poslovno komuniciranje v nemškem jeziku

Cilji predmeta

Študenti se usposobijo za kompetentno nastopanje in aktivno sodelovanje in reševanje poslovnih problemov v odnosih z nemško govorečimi poslovnimi partnerji. Teoretična znanja s področja poslovnega komuniciranja študenti nadgradijo z usvajanjem standardnega besedišča in komunikacijskih vzorcev besedilnih vrst, ki so temeljne na področju poslovnega komuniciranja v praksi.

Vsebina predmeta

1. Telefoniranje in dogovarjanje za sestanek z osnovami poslovne korespondence
2. Zasnova in značilnosti predstavitev v nemškem jeziku
3. Poslovni sestanek in pogajanja
4. Načrtovanje kariere
5. Medkulturnost, varovanje okolja in trajnostni razvoj

Usvajanje standardnih struktur in komunikacijskih vzorcev. Posebna pozornost je pri vsakem poglavju kulturnim posebnostim nemškega govornega področja.

Nosilci predmeta

  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • sreda ob 9.00 v R-207
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • ponedeljek ob 12.30 v R-207
  • Govorilne ure bodo v kabinetu, prosim za predhodno najavo po elektronski pošti.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani