Management prodaje

Cilji predmeta

- Nadgraditi temeljna znanja, ki so jih študenti pridobili pri predmetih Temelji trženja in Medorganizacijsko trženje, in predstaviti vlogo osebne prodaje v razmerah e-poslovanja.
- Predstaviti, s katerimi odločitvami se sooča podjetje pri načrtovanju prodajne službe.
- Spoznati študente s tem, kako naj podjetje izbira, izobražuje, motivira, nagrajuje in nadzira prodajno osebje, ter tako nadgraditi znanje, ki so ga študenti pridobili pri predmetu Ravnanje z ljudmi.
- Opozoriti na sposobnosti, ki jih potrebuje prodajalec oziroma prodajni predstavnik, da uspešno privede prodajni razgovor do sklenitve posla.

Vsebina predmeta

1. Naloge in pristojnosti managementa prodaje
2. Trženje s poudarkom na odnosih s kupci in vloga prodajnega osebja
3. Organiziranost prodaje
4. Napovedovanje trga in prodaje ter oblikovanje prodajnega proračuna
5. Oblikovanje in velikost prodajnih območij
6. Prodajni cilji in prodajne kvote
7. Načrtovanje in pridobivanje prodajnega osebja
8. Izobraževanje prodajnega osebja
9. Motiviranje prodajnega osebja
10. Nagrajevanje prodajnega osebja
11. Ocena uspešnosti prodaje

Nosilci predmeta

Ni opisa

Na vrh strani