Korporacijsko podjetništvo
Cilji predmeta
- Spoznati razloge za razvoj notranjega in korporacijskega podjetništva in njegov pomen za sodobna velika podjetja.- Preučiti pogoje in oblike uspešnih projektov korporacijskega podjetništva.
- Ugotoviti načine za razvoj podjetniške kulture v velikih podjetjih.
- Preučiti izkušnje izbranih podjetij z notranjim podjetništvom.
- Oblikovati projekt uvajanja notranjega podjetništva v izbrano podjetje.
Vsebina predmeta
1. Podjetništvo, notranje in korporacijsko podjetništvo2. Teoretski koncepti notranjega in korporacijskega podjetništva
3. Izkušnje z notranjim podjetništvom v svetu
4. Ustvarjanje pogojev za razvoj notranjega podjetništva
5. Oblike notranjega in korporacijskega podjetništva
6. Projekt notranjega podjetništva: usposabljanje vodstva za razvoj teh projektov, identificiranje, ovrednotenje in razvijanje notranjepodjetniških pobud
7. Organizacijsko mesto notranjepodjetniških pobud v podjetju
8. Infrastruktura za spodbujanje notranjega podjetništva
9. Načrtovanje notranjepodjetniškega projekta v izbranem podjetju
Nosilci predmeta
Ni opisa