Korporacijsko podjetništvo

Cilji predmeta

- Spoznati razloge za razvoj notranjega in korporacijskega podjetništva in njegov pomen za sodobna velika podjetja.
- Preučiti pogoje in oblike uspešnih projektov korporacijskega podjetništva.
- Ugotoviti načine za razvoj podjetniške kulture v velikih podjetjih.
- Preučiti izkušnje izbranih podjetij z notranjim podjetništvom.
- Oblikovati projekt uvajanja notranjega podjetništva v izbrano podjetje.

Vsebina predmeta

1. Podjetništvo, notranje in korporacijsko podjetništvo
2. Teoretski koncepti notranjega in korporacijskega podjetništva
3. Izkušnje z notranjim podjetništvom v svetu
4. Ustvarjanje pogojev za razvoj notranjega podjetništva
5. Oblike notranjega in korporacijskega podjetništva
6. Projekt notranjega podjetništva: usposabljanje vodstva za razvoj teh projektov, identificiranje, ovrednotenje in razvijanje notranjepodjetniških pobud
7. Organizacijsko mesto notranjepodjetniških pobud v podjetju
8. Infrastruktura za spodbujanje notranjega podjetništva
9. Načrtovanje notranjepodjetniškega projekta v izbranem podjetju

Nosilci predmeta

Ni opisa

Na vrh strani