International Business Environment

Cilji predmeta

- Pridobiti temeljna znanja o značilnostih sodobnega mednarodnega poslovanja.
- Pridobiti temeljna znanja o mednarodnem poslovnem okolju in njegovih posebnostih.
- Razviti sposobnosti iskanja virov, spoznavanja različnosti okolij in zaznavanja sprememb trgov, njihovega uravnavanja in spreminjanja pogojev poslovanja.
- Pridobiti znanja o različnih oblikah in načinih izvajanja mednarodnih poslov, vstopnih strategijah in razmerjih med maticami in enotami.
- Razviti sposobnosti in veščine skupinskega dela in sposobnosti predstavitve seminarskih del in nalog.
- Razviti sposobnosti analize, sinteze, reševanja problemov, uporabe podatkovnih baz.

Vsebina predmeta

1. Analiza mednarodnega poslovnega okolja. Lokalni, regionalni in globalni dejavniki razvoja mednarodnih trgov.
2. Ekonomske integracije in regionalni vplivi na pogoje mednarodnega poslovanja
3. Razvoj znanj za vstop na mednarodne trge: raziskovanje mednarodnih trgov. PEST in C analiza
4. Vzvodi in motivi mednarodnega poslovanja v notranjem in zunanjem okolju podjetja. Internacionalizacija podjetja.
5. Tveganja in obvladovanje tveganj v mednarodnem poslovnem okolju
6. Vstopne strategije. Izvozne, pogobene, investicijske. Regionalni vidiki vstopov.
7. Posebnosti in pomen poslovanja multinacionalnih podjetij (MNCs) in malih ter srednjerastočih podjetij (SMEs) v mednarodnem okolju
8. Kulturološki izzivi mednarodnega poslovanja
9. Trajnostni in okoljski vidik razvoja mednarodnih trgov.
10. Prihodnost in rast mednarodnih trgov in mednarodnega poslovanja

Nosilci predmeta

Ni opisa

Na vrh strani