Analiza za trženjsko odločanje

Cilji predmeta

- Poglobiti razumevanje analiz za potrebe trženja, glede na položaj podjetja na trgu, razvojno stopnjo trga ter spreminjanje ponudbe in povpraševanja na izbranem trgu.
- Pokazati, kako pridobiti in analizirati informacije, ki so potrebne za strateške odločitve na področju trženja ter za odgovor na temeljni vprašanji, kje konkurirati ter kako konkurirati.
- Udeležencem ponuditi orodja, potrebna za analizo empiričnih podatkov, da bi lahko sprejemali boljše odločitve, z manj tveganji v poslovnih razmerah, ki zahtevajo oblikovanje trženjskih strategij.

Vsebina predmeta

Uvod v analizo za trženjsko odločanje
Analiza na podlagi segmentacije
Znanost o podatkih za tržnike
Preučevanje konkurentov
Metode za napovedovanje v trženju
Razvoj novih izdelkov na osnovi conjoint analize
Ocenjevanje zadovoljstva porabnikov
Vrednost porabnika in vrednotenje porabnikov
Iskanje rešitev za nezadovoljene potrebe porabnikov, uvod v nevroznanost
Prediktivno modeliranje
Analitika za spremljanje uspešnosti trženja
Analitika za digitalno trženje
Preučevanje dogajanja v širšem okolju trženja

Nosilci predmeta

  •  
  • LinkedIn: si.linkedin.com/in/vesnazabkar 
  • Twitter: twitter.com/vzabkar 
  • Skype: vesna.zabkar 
  • Govorilne ure
  • četrtek ob 13.00 v P-331
Na vrh strani