Cenovne strategije

Cilji predmeta

- Poglobiti razumevanje o pomenu cenovnih odločitev za uspešnost podjetja
- Poglobiti razumevanje o dejavnikih, ki vplivajo na cenovne odločitve
- Spoznati različne cenovne strategije
- Razviti razumevanje, zakaj je proaktivni, strateški pristop k določanju cen ustreznejši od zgolj odzivnega in taktičnega pristopa k določanju cen

Vsebina predmeta

1. Strateško določanje cen
2. Ekonomska vrednost
3. Cena in komuniciranje vrednosti
4. Cenovna struktura
5. Cenovna politika
6. Raven cen
7. Cenovna konkurenca
8. Merjenje cenovne občutljivosti
9. Finančna analiza
10. Specializirane strategije
11. Razvijanje sposobnosti strateškega določanja cen
12. Etika in pravni vidiki

Nosilci predmeta

  • Govorilne ure
  • sreda ob 10.30 v P-323
  • Spoštovani študenti, govorilne ure bodo potekale preko aplikacije Zoom po predhodnem dogovoru.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani