Inoviranje poslovnih modelov

Cilji predmeta

1. Seznaniti študente s konceptom poslovnih modelov in kako lahko inoviranje poslovnih modelov pomaga pri uspešnosti podjetja.
2. Razviti zmožnosti zaznavanja in spreminjanja poslovnega modela podjetja.
3. Opozoriti na glavne ovire pri snovanju in izvedbi inovacij poslovnega modela podjetja.
4. Prikazati različne poslovne modele na praktičnih primerih.

Vsebina predmeta

1. Definicija poslovnega modela, ustvarjanje vrednosti in zajem ustvarjene vrednosti
2. Različni pogledi na poslovne modele: business model canvas, activity-system perspective, Baden-Fuller's cognitive view
3. Značilnosti dobrega poslovnega modela
4. Kako inovirati poslovni model podjetja?
5. Glavne ovire, ki preprečujejo uveljavljenim podjetjem, da bi spremenila svoj poslovni model
6. Študije primerov poslovnih modelov: Tesla motors, Nespresso, iStockphoto, Xerox, Netflix/Blockbuster

Nosilci predmeta

  • Govorilne ure
  • ponedeljek ob 16.00 v P-327
  • Udeležbo najavite po emailu do nedelje do 19h. // Announce your participation by email until Sunday, 7pm.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani