Kvantitativni modeli v trženju
Cilji predmeta
- Omogočiti pregled nad nekaterimi sodobnimi in razširjenimi metodami kvantitativnega raziskovanja.- Prikazati na praktičnih primerih, kako te metode v največji meri uporabiti v trženjski praksi.
- Spoznati pomen in proces oblikovanja kvantitativnih modelov v trženju.
- Razviti sposobnosti analize in oblikovanja modelov za potrebe trženjskih odločitev.
- Nadgraditi znanja iz statistike in dopolniti poznavanje metod, ki jih vključuje multivariatna analiza pri reševanju konkretnih raziskovalnih problemov.
Vsebina predmeta
1. Vloga in pomen kvantitativnih modelov v trženju2. Priprava podatkov za modeliranje v trženju (manjkajoči podatki, osamelci)
3. Razvrščanje v skupine za segmentiranje uporabnikov
4. Večdimenzionalno skaliranje za potrebe pozicioniranja
5. Korespondenčna analiza
6. Analiza variance za analizo eksperimentov
7. Multipla regresija z nepravimi spremenljivkami
8. Reševanje trženjskih problemov s pomočjo conjoint analize
9. Logit analiza
10. Linearni strukturni modeli (LISREL)
11. Uporaba kvantitativnih modelov v trženju
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|