Kvantitativni modeli v trženju

Cilji predmeta

- Omogočiti pregled nad nekaterimi sodobnimi in razširjenimi metodami kvantitativnega raziskovanja.
- Prikazati na praktičnih primerih, kako te metode v največji meri uporabiti v trženjski praksi.
- Spoznati pomen in proces oblikovanja kvantitativnih modelov v trženju.
- Razviti sposobnosti analize in oblikovanja modelov za potrebe trženjskih odločitev.
- Nadgraditi znanja iz statistike in dopolniti poznavanje metod, ki jih vključuje multivariatna analiza pri reševanju konkretnih raziskovalnih problemov.

Vsebina predmeta

1. Vloga in pomen kvantitativnih modelov v trženju
2. Priprava podatkov za modeliranje v trženju (manjkajoči podatki, osamelci)
3. Razvrščanje v skupine za segmentiranje uporabnikov
4. Večdimenzionalno skaliranje za potrebe pozicioniranja
5. Korespondenčna analiza
6. Analiza variance za analizo eksperimentov
7. Multipla regresija z nepravimi spremenljivkami
8. Reševanje trženjskih problemov s pomočjo conjoint analize
9. Logit analiza
10. Linearni strukturni modeli (LISREL)
11. Uporaba kvantitativnih modelov v trženju

Nosilci predmeta

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • LinkedIn: si.linkedin.com/in/vesnazabkar 
  • Twitter: twitter.com/vzabkar 
  • Skype: vesna.zabkar 
  • Govorilne ure
  • četrtek ob 13.00 v P-331
Na vrh strani