Management v visokotehnoloških podjetjih

Cilji predmeta

1. Spoznati posebnosti okolja, v katerem delujejo visokotehnološka podjetja.
2. Pridobiti znanja o vodenju razvoja tehnoloških produktov.
3. Razviti sposobnosti za management visokotehnoloških podjetij.
4. Spoznati novejše oblike sodelovanja med podjetji in posamezniki, ki jih omogoča tehnologija (platformne strategije, crowdsourcing).

Vsebina predmeta

1. Značilnosti visokotehnoloških podjetij in njihovega okolja (dinamičnost, mrežni učinki, absorpcijska sposobnost, standardi itd.)
2. Vzorci sprememb tehnologij in trgov
3. Modularnost: inoviranje komponent vs. inoviranje arhitekture
4. Management razvoja novih produktov
5. Ustvarjanje in zajem vrednosti od tehnoloških inovacij
6. Platformne strategije, poslovni ekosistemi in crowdsourcing
7. Poslovni primeri: Amazon vs. eBay, Samsung Electronics, Outfit7, Eli lilly, Kodak/Polaroid

Nosilci predmeta

  • Govorilne ure
  • ponedeljek ob 16.00 v P-327
  • Udeležbo najavite po emailu do nedelje do 19h. // Announce your participation by email until Sunday, 7pm.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani