Medkulturni vidiki trženja in prodaje
Cilji predmeta
1. Ponuditi študentom konceptualni okvir in orodja za analizo in razumevanje lokalnih, regionalnih in globalnih odjemalcev/deležnikov ter razviti sposobnosti za oblikovanje učinkovitih trajnostnih trženjskih in prodajnih pristopov na kulturno raznolikih in digitalno povezanih trgih.2. Pridobitev znanja na področju konceptov medkulturne (digitalne) komunikacije na različnih ravneh: medosebni, trženjski, prodajni, managerski in medorganizacijski.
3. Razviti komunikacijske kompetence za učinkovit management trajnostnega trženja in prodaje v večkulturnem, digitalnem in globalnem okolju.
4. Pridobiti znanja o procesu nakupnega in prodajnega odločanja in vedenja pri soočanju z različnimi deležniki v medkulturnem, globalnem in digitalnem poslovnem okolju.
Vsebina predmeta
1. Medkulturne kompetence v trženju in prodaji v dobi globalne digitalne transformacije: Model raznovrstnih komunikacijskih kompetenc.2. Jezik, kultura in (digitalna) komunikacija – implikacije za osebno prodajo, znamčenje, oglaševanje, pogajanja in management prodaje v kontekstu sodobnih digitalno podprtih orodij
3. Modeli kulturnih vrednot in njihove vedenjske posledice za medosebno komunikacij iz vidika digitalnih in globalnih trajnostnih trendov.
4. Razumevanje etičnih dilem v trajnostnih in digitalnih trženjskih praksah ter korporativna družbena odgovornost med kulturami.
5. Kontekstualna, digitalna in kulturna inteligenca v trajnostnih trženjskih in prodajnih pristopih
6. Kultura in vedenje kupcev v digitalni dobi: učinki države izvora, nacionalne identitete, etnocentrizma porabnikov, animoznosti in afinitete.
7. Uravnoteženje konkurenčnih vidikov globalizacije in lokalizacije: Prihodnji trendi v medkulturnem trženju v dobi hitro spreminjajočih se digitalnih okolij in skrbi za trajnostne prakse.
Nosilci predmeta
![]() |
|
|
|
|
|
|