Trajnostno naravnano mednarodno trženje

Cilji predmeta

- Razviti trženjska znanja v pogojih dinamičnih mednarodnih trgov.
- Razviti sposobnosti razumevanja različnosti trgov in njihovega vpliva na razvoj in izvajanje trženjskih spletov in trženjskih strategij podjetij na mednarodnih trgih.
- Razviti sposobnosti razumevanja standardizacije in adaptacije v mednarodnem trženju.
- Razviti sposobnosti in veščine skupinskega dela in prezentacij (priprava projekta/seminarja) ter uporabe študij primerov.
- Poročanja (ustnega, pisnega)
- Kritične analize, sinteze, reševanja problemov, kritičnega mišljenja.

Vsebina predmeta

1. Sodobni pomen in razsežnosti mednarodnega trženja
2. Analiza okolij mednarodnega trženja, v katerih delujejo trženjsko rastoča podjetja
3. Trženjske raziskave, sodobne metode in informacijska orodja v mednarodnem trženju
4. Značilnosti in proces izbora trgov v mednarodno delujočem podjetju
5. Razumevanje in analiza vedenja lokalnih kupcev, segmentacija in pozicioniranje
6. Strategije razvoja sestavin trženjskega spleta v mednarodnem trženju
Adaptacija/standardizacija v mednarodnem trženju
7. Posebnosti medorganizacijskega in nakupnega vedenja podjetij v mednarodnem trženju
Trženje na podlagi odnosov
8. Posebnosti mednarodnega trženja storitev
9. Regoinalni izzivi mednarodnega trženja

Nosilci predmeta

  • red. prof. dr. Irena Vida

  • Katedra za trženje (redna članica)
  • Katedra za management in organizacijo (pridružena članica)
  • Katedra za mednarodno ekonomijo in poslovanje (pridružena članica)
  • Govorilne ure
  • četrtek ob 12.00 v P-319 ZOOM
  • ZOOM: https://ef-ul.zoom.us/j/96246862143?pwd=UWRXNmZ2Q2xSZHVrYXRqY0xRRlA0dz09
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • Spoštovani študenti, govorilne ure bodo potekale preko aplikacije Zoom po predhodnem dogovoru.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani