Trajnostno naravnano mednarodno trženje
Cilji predmeta
- Razviti trženjska znanja v pogojih dinamičnih mednarodnih trgov.- Razviti sposobnosti razumevanja različnosti trgov in njihovega vpliva na razvoj in izvajanje trženjskih spletov in trženjskih strategij podjetij na mednarodnih trgih.
- Razviti sposobnosti razumevanja standardizacije in adaptacije v mednarodnem trženju.
- Razviti sposobnosti in veščine skupinskega dela in prezentacij (priprava projekta/seminarja) ter uporabe študij primerov.
- Poročanja (ustnega, pisnega)
- Kritične analize, sinteze, reševanja problemov, kritičnega mišljenja.
Vsebina predmeta
1. Sodobni pomen in razsežnosti mednarodnega trženja2. Analiza okolij mednarodnega trženja, v katerih delujejo trženjsko rastoča podjetja
3. Trženjske raziskave, sodobne metode in informacijska orodja v mednarodnem trženju
4. Značilnosti in proces izbora trgov v mednarodno delujočem podjetju
5. Razumevanje in analiza vedenja lokalnih kupcev, segmentacija in pozicioniranje
6. Strategije razvoja sestavin trženjskega spleta v mednarodnem trženju
Adaptacija/standardizacija v mednarodnem trženju
7. Posebnosti medorganizacijskega in nakupnega vedenja podjetij v mednarodnem trženju
Trženje na podlagi odnosov
8. Posebnosti mednarodnega trženja storitev
9. Regoinalni izzivi mednarodnega trženja
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|