Organizacija in struktura trga 2

Cilji predmeta

- Z mikroekonomskimi orodji delnega ravnovesja in s teorijo iger spoznati široko snov analize tržnih struktur in dejavnikov, ki na njih vplivajo. - Spoznati, kako na tržno dogajanje v posamezni panogi vplivajo velikost trga, tehnološke značilnosti, način tekmovanja podjetij in dejavnosti države. - Osvetliti nasprotja med motivi konkurenčnih podjetij in družbeno blaginjo.

Vsebina predmeta

1. Osnovni modeli tržnih struktur
1.1. Monopol in razširitve
1.2. Statični modeli konkurence
1.3. Diferenciacija proizvodov in konkurenca
1.4. Dinamični modeli konkurence
2. Vstop, izstop in strateške zaveze
3. Asimetrične informacije in predatorsko obnašanje
4. Konkurenčna politika v praksi
5. Mrežne industrije
6. R&R, patenti in tehnologija

Nosilci predmeta

  • Govorilne ure
  • sreda ob 14.30 v RZ-406
  • Spoštovani študenti, govorilne ure bodo potekale preko aplikacije Zoom po predhodnem dogovoru.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
  •  
  •  
  •  
  • Skype: saso.polanec 
  • Govorilne ure
  • ponedeljek ob 9.15 v P-219
  • Spoštovani študenti, govorilne ure bodo potekale preko aplikacije Zoom po predhodnem dogovoru.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
  • red. prof. dr. Jelena Zorić

  • Katedra za ekonomijo (namestnica predstojnika katedre)
  • Katedra za matematiko, statistiko in operacijske raziskave (pridružena članica)
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • ponedeljek ob 13.30 v RZ-405
  • Spoštovani študenti, govorilne ure bodo potekale po predhodnem dogovoru na Zoom povezavi: https://uni-lj-si.zoom.us/j/97063957169.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani