Organizacija in struktura trga 2
Cilji predmeta
- Z mikroekonomskimi orodji delnega ravnovesja in s teorijo iger spoznati široko snov analize tržnih struktur in dejavnikov, ki na njih vplivajo. - Spoznati, kako na tržno dogajanje v posamezni panogi vplivajo velikost trga, tehnološke značilnosti, način tekmovanja podjetij in dejavnosti države. - Osvetliti nasprotja med motivi konkurenčnih podjetij in družbeno blaginjo.Vsebina predmeta
1. Osnovni modeli tržnih struktur1.1. Monopol in razširitve
1.2. Statični modeli konkurence
1.3. Diferenciacija proizvodov in konkurenca
1.4. Dinamični modeli konkurence
2. Vstop, izstop in strateške zaveze
3. Asimetrične informacije in predatorsko obnašanje
4. Konkurenčna politika v praksi
5. Mrežne industrije
6. R&R, patenti in tehnologija
Nosilci predmeta
|
||
|
||
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|