Pravna ureditev trga in trgovanja

Cilji predmeta

- Upoštevajoč dejstvo, da pravna panoga tržnega prava ureja trg kot celoto razmerij in procesov ter neposredno urejanje trga, so učni cilji predmeta Pravo trženja osredotočeni predvsem na tematiko trženjskih nastopov gospodarskih družb in drugih oseb na upoštevnem trgu. - Študenti/ke ekonomskih in poslovnih ved se seznanilo s temeljnimi prvinami pravne ureditve trženja, od nelojalne reklame ter vseh njihovih pojavnosti do širše ureditve prepovedi omejevanja svobodne konkurence. - Študenti/ke pridobijo potrebna dopolnilna znanja k vedenjem s področja orodij za uspešno nastopanje na trgu pri pospeševanju prodaje, oglaševanja itd. - Temeljni cilji so usmerjeni v spoznanja mej zakonitega nastopanja na trgu in pravnih posledic nedopustnih oziroma nezakonitih ravnanj tržnih udeležencev.

Vsebina predmeta

1. Tržno socialna država
2. Gospodarski sistem
3. Država in organizacija trga
3. Trg in konkurenca
4. Konkurenca, konkurenčna politika in konkurenčno pravo
5. Evropska integracija in pravna ureditev varstva svobodne konkurence na enotnem trgu EU:
- prepoved sklepanja kartelnih sporazumov;
- nadzor nad združevanjem podjetij;
- prepoved državnih pomoči in nadzor nad dovoljenimi izjemami;
6. Pomen intelektualne lastnine (industrijske lastine in avtorskih pravic) na področju trženja;
7. Elektronsko poslovanje na trgu
8. Domenski spori
9. Medijsko pravo in dopustne meje oglaševanja
10. Potrošniško pravo
11. Pristojnosti Javne agencije Republike Slovenije za varstvo konkurence
12. Pristojnosti Tržnega inšpektorata RS

Nosilci predmeta

  • Govorilne ure
  • petek ob 9.00 v R-307
  • Spoštovani študenti, govorilne ure bodo potekale po predhodnem dogovoru v živo ali preko aplikacije Zoom.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani