Vedenje porabnikov v globalnem gospodarstvu

Cilji predmeta

1. Ponuditi študentom konceptualni okvir in orodja za analizo in razumevanje lokalnih, regionalnih in globalnih porabnikov ter povezavo z oblikovanjem učinkovitih trženjskih pristopov v visoko konkurenčnem globalnem okolju
2. Razviti razumevanje pred- in po-nakupnega vedenja porabnikov (končnih in medorganizacijskih) na kulturno, socialno in ekonomsko različnih trgih
3. Razviti sposobnosti za trženjsko načrtovanje in uresničevanje pri soočanju z različnimi deležniki v medkulturnem in globalnem okolju.

Vsebina predmeta

1. Pomen razumevanja vedenja porabnikov v globalnem okolju za pridobitni in nepridobitni sektor
2. Dejavniki okolja in vedenje končnih in medorganizacijskih porabnikov
3. Aplikacija modelov vedenja posameznikov in skupin na lokalne, regionalne in globalne trge.
4. Raziskovanje in analiza vedenja porabnikov v globalnem okolju
5. Globalni porabniki in trženjske strategije

Nosilci predmeta

  • red. prof. dr. Irena Vida

  • Katedra za trženje (redna članica)
  • Katedra za management in organizacijo (pridružena članica)
  • Katedra za mednarodno ekonomijo in poslovanje (pridružena članica)
  • Govorilne ure
  • četrtek ob 12.00 v P-319 ZOOM
  • ZOOM: https://ef-ul.zoom.us/j/96246862143?pwd=UWRXNmZ2Q2xSZHVrYXRqY0xRRlA0dz09
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani