Zunanja trgovina in multinacionalna podjetja

Cilji predmeta

Seznaniti študente z načinom delovanja multinacionalnih podjetij, njihovimi posebnostmi in njihovim vplivom na konkurenčna podjetja in narodnogospodarske agregate. - Razviti metode rigorozne matematične analize delovanja multinacionalnih podjetij v kontekstu modelov zunanje trgovine. - Analizirati vlogo in pomen multinacionalih podjetij v procesu globalizacije.

Vsebina predmeta

1. Mednarodna trgovina in/ali mednarodna proizvodnja (substituta ali komplementa) 2. Opredelitev multinacionalnega podjetja in analiza vzrokov in posledic razvoja multinacionalne proizvodnje v drugi polovici 20. stoletja 3. Zgodovinski razvoj teorije multinacionalnega podjetja 4. Analiza teoretičnih modulov, ki sestavljajo teorijo multinacionalnega podjetja 5. Teoretični model multinacionalnega podjetja 6. Pregled empiričnih raziskav delovanja multinacionalnih podjetij ter ocena vloge multinacionalk in neposrednih kapitalskih tokov v procesu globalizacije 7. Analiza poslovanja slovenskih multinacionalnih podjetij: ali naložbe v tujino zmanjšujejo slovenski izvoz

Nosilci predmeta

  • Govorilne ure
  • sreda ob 13.00 v RZ-207
  • Spoštovani študenti, govorilne ure bodo potekale preko aplikacije Zoom po predhodnem dogovoru.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • četrtek ob 11.30 v R-306
Na vrh strani