Public sector marketing
Cilji predmeta
- Nadgraditi in dopolniti znanje, ki so ga študenti pridobili pri temeljnem predmetu o trženju, tako da poudarimo vlogo trženja v javnem sektorju - Razviti temeljna znanja, ki so potrebna za uspešno uporabo trženjskih prijemov pri zagotavljanju uspešnejšega zadovoljevanja potreb državljanov (vloga trženjskih raziskav, managementa blagovne znamke, trženjskega komuniciranja, ipd.) - Izpostaviti in obrazložiti pojem družbenega trženja (angl. social marketing) - Opozoriti na zapletenost trženja v javnem sektorju ter na pasti pri prenosu tradicionalnih trženjskih znanj - Spodbujati sposobnost kritične presoje družbene in politične dimenzije trženjaVsebina predmeta
1. Osnove trženja v javnem sektorju & uporaba trženja pri zadovoljevanju potreb državljanov2. Vloga trženjskih informacij in trženjskega raziskovanja
3. Oblikovanje trženjskih strategij v organizacijah in ustanovah javnega sektorja
4. Management integriranega trženjskega komuniciranja v javnem sketorju
5. Management blagovnih znamk v javnem sektorju
6. Opredelitev družbenega trženja in pristopov vplivanja na družbeno pomembno vedenje porabnikov/državljanov
7. Nevarnosti prenosa tradicionalnih trženjskih znanj v ne-poslovno sfero: kritična presoja
8. Sposobnost kritične presoje družbeno-politične vloge trženja
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|