Societal marketing

Cilji predmeta

Razviti kompetence, ki so potrebne za uspešno uporabo in prilagajanje trženjskih prijemov pri reševanju družbenih problemov.
Razvijanje sposobnosti za družbeno odgovorno razmišljanje in ravnanje.
Obvladati tri ključne družbene razsežnosti trženja: družbeno odgovorno trženje v pridobitnih organizacijah, trženje v nepridobitno naravnanih organizacijah in družbeno trženje.

Vsebina predmeta

Predmet združuje trženjske vsebine, ki jim je skupna družbena naravnanost. Dotika se tematike družbene odgovornosti trženja, trženja v nepridobitno naravnanih organizacijah in družbenega trženja. Študentom skuša prikazati družbeno vlogo trženja in ponuditi temeljna znanja povezana z uporabo trženja za reševanje družbenih problemov.

Nosilci predmeta

  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • sreda ob 11.30 v P-329
Na vrh strani