Strategic Management in Sport
Cilji predmeta
- Študente seznaniti s procesom strateške analize, razvijanja strategij, uresničevanja strategij in strateške kontrole v dobičkovnih in nedobičkovnih športnih organizacijah.- Študente naučiti uporabljati in kritično presojati študijsko literaturo na področju strateškega managementa v športu, tako pridobljeno znanje povezovati z aktualnimi problemi iz prakse ter jih na ta način usposobiti za kasnejše strokovno in raziskovalno delo na področju strateškega managementa v športu.
- Študentom pomagati, da bodo obravnavane teoretične koncepte, metodološke prijeme in praktične primere dejansko razumeli in znali pridobljeno znanje kasneje čim bolje uporabljati v praksi, kjer se bodo lahko z dodatno pridobljenimi izkušnjami razvili v vrhunske strokovnjake na področju strateškega managementa v športu.
Vsebina predmeta
1. Uvod v strateški management2. Strateška analiza (analiza zunanjega in notranjega okolja, SWOT analiza, portfeljska analiza, analiza verige vrednosti)
3. Razvijanje strategij
4. Uresničevanje strategij
5. Strateška kontrola
6. Strateški management v nedobičkovnih organizacijah
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|