Upravljalna ekonomika
Cilji predmeta
Predmet se osredotoča na sintezo ekonomske teorije, odločevalskih znanosti in različnih področij študija poslovodenja. Proučuje, kako so ta znanja medsebojno povezana, ko skuša podjetje sprejeti optimalne managerske odločitve v okviru lastnih omejitev. Poseben poudarek bo na dejanskem doseganju managerskih odločitev v realnem svetu.Vsebina predmeta
1. Ekonomski koncepti strategije: ponudba in povpraševanje2. Teorija podjetja: uvod v cenovne in proizvodne odločitve
3. Navpične meje podjetja.
4. Diverzifikacija.
5. Interna organizacija
6. Tržne strukture.
6.1. Vstop in izstop.
6.2. Strateške zaveze in teorija iger.
7. Dinamična cenovna politika.
8. Cenovna diskriminacija.
9. Strateško pozicioniranje in konkurenčne prednosti.
10. Novi poslovni modeli
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
||
|
|
||
|
|
|
|