Innovation Management

Cilji predmeta

Konkurenčna prednost družb lahko nastane kot posledica različnih dejavnikov, kot so velikost in razpoložljivost virov. Toda prevladuje skupno prepričanje, da imajo inovacije ključno vlogo pri dolgoročnem preživetju in uspehu podjetij. V zadnjih desetletjih je okolje postalo bolj turbulentno in nepredvidljivo. Občutek nujnosti za inovacije je še večji zaradi dejavnikov, kot so globalizacija, hiter razvoj tehnologije, ki nenehno zmanjšuje informacijske stroške, liberalizacija in deregulacija trgov, demografske spremembe, skrajšana življenjska doba izdelkov, čedalje večja pričakovanja kupcev in spremembe vrednosti. Nova poslovna realnost zahteva stalne inovacije, sprejemanje in ustvarjanje novih izdelkov in storitev, ki so mednarodno konkurenčni.

Vsebina predmeta

Inovacije igrajo ključno vlogo v dolgoročnem preživetju podjetij, in so ključni dejavnik vzdržnih konkurenčnih prednosti podjetja, ne glede na velikost. Občutek inovacijske nuje je še toliko bolj okrepljen zaradi trendov, povezanih z globalizacijo, hitrim tehnološkim napredkom, ki znižuje asimetrijo informacij, tržno regulacijo, demografskimi spremembami, skrajšanimi življenjskimi cikli, rastočimi pričakovanji kupcev in spremenjenimi vrednotami. Novi poslovni modeli zahtevajo ustvarjanje novih proizovodov in storitev, ki so mednarodno konkurenčni.To je doba odprtih inovacij n novih priložnosti za podjetja. Kako jih podjetja odkrivajo? Kako jih ocenijo? To so le nekatera vprašanja, na katera morajo podjetja odgovoriti v upravljanju inovacij.


Cilj predmeta je spodbuditi študente v kreativnosti in reševanju multidisiplinarnih problemov na področju inovacij. Inovacijski process sestavlja identifikacija potreb uporabnika, opredelitev poslovne priložnosti, ustvarjanje rešitev, razvoj prototipa in testiranje tega pri uporabnikih. V izvedbi predmeta uporabljamo design thinking pristop, ki sledi naslednjim fazam: empatija, opredelitev, prototip, testiranje. Metoda poveže člane znotraj interdisicplinarnih timov v doseganju skupnega cilja: izboljšati življenja uporabnikov, za katere inovirajo.

Nosilci predmeta

  •  
  • LinkedIn: Mateja Drnovšek 
  •  
  • Skype: mateja_drnovsek 
  • Govorilne ure
  • Govorilne ure so po predhodnem dogovoru po e-mailu:mateja.drnovsek@ef.uni-lj.si. Office hours are coordinated per request on e-mail: mateja.drnovsek@ef.uni-lj.si
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
  •  
  • LinkedIn: https://si.linkedin.com/in/lindic 
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • Spoštovani študenti, govorilne ure bodo potekale preko aplikacije Zoom po predhodnem dogovoru.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani