Cross Cultural Communication Management

Cilji predmeta

1. Seznaniti študente s temeljni spoznanji s področja medosebnega in medorganizacijskega komuniciranja v poslovnem in tržnem okolju, ki se odlikuje po sinergiji različnih kultur, poslovnih in osebnih vrednot ter komunikacijskih vzorcev.
2. Spoznati pomen in vlogo novejših študijskih spoznanj o medkulturni komunikaciji, razumevanje človeške dinamike v kulturno raznolikem prostoru in izboljšati lastne kompetence in spretnosti v medkulturnem komuniciranju z uporabo tako verbalne kot neverbalne komunikacije.
3. Aplicirati ključne koncepte in načela v medkulturnem komuniciranju z izdelavo nalog v in izven predavalnice ter s celovito skupinsko analizo komunikacijskih vzorcev na primeru izbrane kulturne skupine.
4. Sposobnost identifikacije in uporabe primernih informacijskih virov in literature za poglobitev razumevanja komunikacijskih vzorcev ter za izboljšavo osebnih in strokovnih kompetenc v kulturno raznolikih poslovnih okoljih.
5. Razvoj kritičnih in kreativnih pristopov brez uporabe stereotipov in predsodkov pri reševanju problemov in odločanju v kulturno raznolikih poslovnih okoljih.

Vsebina predmeta

1. Uvod v medkulturno komuniciranje. Organizacije in posamezniki. Notranja in zunanja komunikacija v podjetju.
2. Globalizacija poslovnega in tržnega okolja. Vloga makro dejavnikov.
3. Koncept kulture. Pomen razumevanja večkulturnega okolja za razvoj trajnih konkurenčnih prednosti.
4. Kulturne usmeritve in modeli dejavnikov kulture.
5. Medkulturni komunikacijski procesi. Problemi in ovire komuniciranja v kulturno raznolikem in dinamičnem okolju.
6. Dejavniki verbalnega in neverbalnega medkulturnega komuniciranja.
7. Medkulturna komunikacija in trženjske strategije. Orodja in sredstva. Vedenje porabnikov.
8. Medkulturna komunikacija in medorganizacijsko poslovanje. Učinkovitost kulturno raznolikih skupin.
9. Proces pogajanja. Pogajalske strategije v medkulturnem prostoru.
10. Vloga družbene odgovornosti in etike v medkulturnem komuniciranju.

Nosilci predmeta

  • red. prof. dr. Irena Vida

  • Katedra za trženje (redna članica)
  • Katedra za management in organizacijo (pridružena članica)
  • Katedra za mednarodno ekonomijo in poslovanje (pridružena članica)
  • Govorilne ure
  • četrtek ob 12.00 v P-319 ZOOM
  • ZOOM: https://ef-ul.zoom.us/j/96246862143?pwd=UWRXNmZ2Q2xSZHVrYXRqY0xRRlA0dz09
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani