Mednarodni marketing

Cilji predmeta

Ta predmet je zasnovan tako, da poda okvir, znotraj katerega lahko analiziramo, razumemo in sprejmemo globalne trženjske operacije. Osredotoča se na vprašanja, s katerimi se srečujejo podjetja na mednarodnem trgu, zlasti tista, ki se nanašajo na oblikovanje in izvajanje strategije trženja. Želeli bomo prepoznati, da je večina poslovnih problemov obravnavanih v mednarodnih okvirih, podobnim tistim, s katerimi se implicitno ali eksplicitno soočajo podjetja v svojih domačih operacijah.
Glavne razlike med domačimi in mednarodnimi operacijami so ponavadi nianse, spremembe, kompleksnost nadzorovanih (tj. elementov trženjskega spleta, vprašanje upravljanja) in nenadzorovanih sil (npr. vidiki nacionalnih in kulturnih okolij, ki obstajajo po svetu).

Vsebina predmeta

Teoretične osnove globalnega trženja
Analiza tržne priložnosti: raziskovanje držav, privlačnost in Izbira trga
Načini vstopanja na tuje trge
Vedenje kupcev
Osnove pozicioniranja
Globalni izdelki in storitve, znamčenje
Distribucija in oblikovanje cen na globalnem trgu
Trženjsko komuniciranje

Nosilci predmeta

  • red. prof. dr. Irena Vida

  • Katedra za trženje (redna članica)
  • Katedra za management in organizacijo (pridružena članica)
  • Katedra za mednarodno ekonomijo in poslovanje (pridružena članica)
  • Govorilne ure
  • četrtek ob 12.00 v P-319 ZOOM
  • ZOOM: https://ef-ul.zoom.us/j/96246862143?pwd=UWRXNmZ2Q2xSZHVrYXRqY0xRRlA0dz09
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani