Obnašanje potrošnikov

Cilji predmeta

Poglavitni cilj predmeta je spodbuditi študente, da uporabljajo svoje celostno razumevanje konceptov vedenja porabnikov v trženjski praksi. V sklopu predmeta se bodo seznanili s ključnimi koncepti in osnovami vedenja porabnikov, ki izvirajo iz tradicionalnih raziskav porabnikov. Znanje bodo nadgradili s poznavanjem sodobnejših raziskovalnih pristopov, s pomočjo katerih bodo lahko reševali kompleksne trženjske probleme. Študentje se bodo naučili oblikovati večplasten pristop razumevanja vedenja porabnikov, ki celostno razlaga dinamične interakcije porabnikov z izdelki, storitvami in trženjem.

Vsebina predmeta

1. Uvod v predmet: pregled predmeta in obveznosti pri predmetu

2. Vedenje porabnikov in tradicija raziskovanja porabnikov

3. Ključni koncepti in osnove vedenja porabnikov: psihološka tradicija

4. Raziskovanje porabnikov kot temelj strategije znamčenja

5. Uvod v ključne koncepte vedenja porabnikov: socio-kulturna tradicija

6. Porabniška kultura in kulturne strategije

7. Predstavitve skupinskih projektov in diskusija

Nosilci predmeta

  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • torek ob 10.30 v P-323
  • red. prof. dr. Irena Vida

  • Katedra za trženje (redna članica)
  • Katedra za management in organizacijo (pridružena članica)
  • Katedra za mednarodno ekonomijo in poslovanje (pridružena članica)
  • Govorilne ure
  • četrtek ob 12.00 v P-319 ZOOM
  • ZOOM: https://ef-ul.zoom.us/j/96246862143?pwd=UWRXNmZ2Q2xSZHVrYXRqY0xRRlA0dz09
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani