Poslovanje turističnih podjetij

Cilji predmeta

- Spoznati oblikovanje turistične ponudbe in vlogo turističnih podjetij.
- Spoznati raznoliko strukturo turističnih podjetij glede na področje dela, organiziranost in lastništvo kapitala.
- Spoznati osnovna pravila oblikovanja cen in osnove ekonomike poslovanja v teh podjetjih.
- Spoznati pomen podjetništva v turizmu in stanje ter problematiko turističnih podjetij v Sloveniji in v EU.
- Spoznati primere poslovanja posameznih podjetij.

Vsebina predmeta

1. Uvod in opredelitev predmeta
2. Turistične potrebe, turistično povpraševanje, turistična potrošnja
3. Turistični proizvodi, turistična ponudba, turistično gospodarstvo
4. Razvoj turističnega gospodarstva
4.1. HORECA+TA
4.2. Turistična dejavnost
4.3. Turistično gospodarstvo
5. Struktura turističnega gospodarstva in turistična podjetja
5.1. Turistična gostinska podjetja: namestitvena, prehrambena,..
5.2. Turistično posredovanje: organizatorji potovanj in turistične agencije
5.3. Igralnice in zabavišča
5.4. Zdravilišča in wellness centri
5.5. Kongresni in kulturni centri
5.6. Turistično rekreacijski športni centri - smučišča, ...
5.7. Turistična prevozniška podjetja
6. Pravna, lastniška in organizacijska oblika turističnih podjetij
7. Dejavnost in specifika dejavnosti turističnih podjetij
8. Ekonomika poslovanja turističnih podjetij
8.1. Osnovna pravila oblikovanja cen
8.2. Pridobivanja prihodkov
8.3. Obvladovanje stroškov
8.4. Optimiranje poslovanja
9. Turistična politika na področju turističnih podjetij
10. Študij primerov iz Slovenije in EU

Nosilci predmeta

  • Govorilne ure
  • ponedeljek ob 8.00 v RZ-101
  • Spoštovani študenti, govorilne ure bodo potekale po predhodni najavi po elektronski pošti na naslov tanja.mihalic@ef.uni-lj.si
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani