Marketing Communications

Cilji predmeta

- Posredovati osnovna znanja, potrebna za vodenje in izvajanje trženjskega komuniciranja na strani oglaševalcev, skrbnikov blagovnih znamk in vodij projektov na strani oglaševalskih agencij.
- Razviti sposobnosti načrtovanja in oblikovanja strategij povezanega trženjskega komuniciranja ter presojanja učinkovitosti/uspešnosti njihovega izvajanja.
- Voditi študente skozi pripravo povezanega trženjsko-komunikacijskega načrta.

Vsebina predmeta

1. Uvod v trženjsko komuniciranje
2. Značilnosti procesa komuniciranja
3. Cilji trženjskega komuniciranja in načrtovanje proračuna
4. Oglaševalske strategije in kreativnost v oglaševanju
5. Korporativno oglaševanje in publiciteta
6. Pospeševanje prodaje
7. Medijska strategija in medijsko načrtovanje
8. Digitalni mediji
9. Ovrednotenje učinkovitosti in uspešnosti oglaševanja
10. Družbena odgovornost in regulativa trženjskega komuniciranja
11. Prezentacija projektov

Nosilci predmeta

  • doc. dr. Živa Kolbl

  • Katedra za trženje (redna članica)
  • Raziskovalni center EF (znanstvena sodelavka)
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • četrtek ob 15.00 v Zoom
  • Spoštovani študenti, za govorilne ure se prosim dogovorite preko e-maila (ziva.kolbl@ef.uni-lj.si). Dear students, please schedule a meeting before-hand via ziva.kolbl@ef.uni-lj.si.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
  •  
  • LinkedIn: si.linkedin.com/in/vesnazabkar 
  • Twitter: twitter.com/vzabkar 
  • Skype: vesna.zabkar 
  • Govorilne ure
  • četrtek ob 13.00 v P-331
Na vrh strani