Pravna ureditev trženja

Cilji predmeta

- Upoštevajoč dejstvo, da pravna panoga tržnega prava ureja trg kot celoto razmerij in procesov ter neposredno urejanje trga, so učni cilji predmeta Pravo trženja osredotočeni predvsem na tematiko trženjskih nastopov gospodarskih družb in drugih oseb na upoštevnem trgu.
- Študenti/ke ekonomskih in poslovnih ved se seznanilo s temeljnimi prvinami pravne ureditve trženja, od nelojalne reklame ter vseh njihovih pojavnosti do širše ureditve prepovedi omjevanja svobodne konkurence.
- Študenti/ke pridobijo potrebna dopolnilna znanja k vedenjem s področja orodij za uspoešno nastopanje na trgu pri pospeševanju prodaje, oglaševanja itd.
- Temeljni cilji so usmerjeni v spoznanja mej zakonitega nastopanja na trgu in pravnih posledic nedopustnih oziroma nezakonitih ravnanj tržnih udeležencev.

Vsebina predmeta

1. Tržno socialna država
2. Gospodarski sistem
3. Trg in konkurenca
4. Konkurenca, konkurenčna politika in konkurenčno pravo
5. Evropska integracija
6. Kratek primerjalnopravni prikaz varstva konkurence
7. Nadzor nad združevanjem podjetij
8. Nadzor nad državnimi pomočmi (87. in 88 člen PES)
9. Država in organizacija trga
10. Pravo industrijske lastnine
11. Avtorsko pravo
12. Sorodne pravice
13. Mednarodni sistem varstva pravic intelektualne lastnine
14. Elektronsko poslovanje na trgu
15. Domenski spori
16. Medijsko pravo
17. Dopustne meje oglaševanja
18. Potrošniško pravo
19. Opredelitev pristojnosti Urada za varstvo konkurence
20. Pristojnosti tržnega inšpektorata

Nosilci predmeta

Ni opisa

Na vrh strani