Analiza za trženjsko odločanje

Cilji predmeta

- Poglobiti razumevanje analiz za potrebe trženja, glede na položaj podjetja na trgu, razvojno stopnjo trga ter spreminjanje ponudbe in povpraševanja na izbranem trgu.
- Pokazati, kako pridobiti in analizirati informacije, ki so potrebne za strateške odločitve na področju trženja ter za odgovor na temeljni vprašanji, kje konkurirati ter kako konkurirati.
- Udeležencem ponuditi orodja, potrebna za analizo empiričnih podatkov, da bi lahko sprejemali boljše odločitve, z manj tveganji v poslovnih razmerah, ki zahtevajo oblikovanje trženjskih strategij.

Vsebina predmeta

1. Uvod v analizo za trženjsko odločanje
2. Analiza na podlagi segmentacije
3. Znanost o podatkih za tržnike
4. Preučevanje konkurentov
5. Metode za napovedovanje v trženju
6. Razvoj novih izdelkov na osnovi conjoint analize
7. Ocenjevanje zadovoljstva porabnikov
8. Vrednost porabnika in vrednotenje porabnikov
9. Iskanje rešitev za nezadovoljene potrebe porabnikov, uvod v nevroznanost
10. Prediktivno modeliranje
11. Analitika za spremljanje uspešnosti trženja
12. Analitika za digitalno trženje
13. Preučevanje dogajanja v širšem okolju trženja
14. Predstavitve projektov

Nosilci predmeta

Ni opisa

Na vrh strani