Trženje v zdravstvenem varstvu

Cilji predmeta

- Spoznati osnove sodobnega trženja.
- Razviti sposobnosti uporabe trženjskih konceptov in orodij v različnih zdravstvenih sistemih in organizacijah.
- Razviti sposobnosti in znanja doseganja trženjske orientiranosti sistemov in organizacij v zdravstvu.
- Razumeti trženjske različnosti zdravstvenih sistemov in organizacij v svetu.
- Sposobnosti uporabe študij primerov; razumevanje analiz in sintez ter reševanja problemov; iskanje in uporaba podatkov.

Vsebina predmeta

1. Uvod. Trženje v 21.stoletju.
2. Trženjsko okolje: zdravstveni sistemi in organizacije.
3. Vedenje porabnikov.
4. Trženjske strategije.
5. Trženjsko raziskovanje.
6. Segmentacija.
7. Trženjski splet.
8. Upravljanje trženjskih procesov v zdravstvenih sistemih in organizacijah

Nosilci predmeta

  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • Spoštovani študenti, govorilne ure bodo potekale preko aplikacije Zoom po predhodnem dogovoru.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
  •  
  • LinkedIn: si.linkedin.com/in/vesnazabkar 
  • Twitter: twitter.com/vzabkar 
  • Skype: vesna.zabkar 
  • Govorilne ure
  • četrtek ob 13.00 v P-331
Na vrh strani