Strateški management 1

predmet

Cilji predmeta

- Študente seznaniti s procesom strateškega managementa ter jih naučiti povezovati poslovno-funkcijska znanja, kar jim omogoča boljše razumevanje povezav med različnimi organizacijskimi ravnmi in poslovno-funkcijskimi področji v podjetju.
- Študente naučiti uporabljati in kritično presojati študijsko literaturo na področju strateškega managementa, tako pridobljeno znanje povezovati z aktualnimi problemi iz prakse (rezultat tega je priprava kakovostne seminarske naloge) ter na ta način študente usposobiti za nadaljnje poglobljeno strokovno in raziskovalno delo na področju strateškega managementa.
- Študente pripraviti na to, da bodo obravnavane teoretične koncepte, metodološke prijeme in praktične primere dejansko razumeli in znali pridobljeno znanje kasneje čim bolje uporabljati v praksi, kjer se bodo lahko z dodatno pridobljenimi izkušnjami razvili v strokovnjake na področju strateškega managementa.

Vsebina predmeta

1. Uvod v strateški management
2. Analiza širšega in ožjega okolja podjetja
3. Analiza virov, sposobnosti in znanja podjetja
4. Predvidevanje v podjetju
5. Celovita analiza
6. Poslanstvo, vizija in strateški cilji
7. Celovite strategije
8. Poslovne strategije
9. Funkcijske strategije
10. Ocenjevanje in izbira strategij
11. Uresničevanje strategij
12. Strateška kontrola
13. Organizacija strateškega managementa

Nosilci predmeta

  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • ponedeljek ob 0.00 v P-321
  • Govorilne ure samo po predhodnem dogovoru po elektronski pošti
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • ponedeljek ob 12.30 v P-332
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • četrtek ob 13.00 v P-325
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • sreda ob 12.00 v P-327
 
Na vrh strani