Trženje v turizmu
Cilji predmeta
Posredovati študentom temeljna spoznanja o posameznih sestavinah trženja v turizmu.Seznaniti študente z analizami, metodami in pristopi k trženju v turističnem podjetju.
Vzpodbuditi študente k razmišljanju in razvoju ustreznih trženjskih strategij za konkretna slovenska in mednarodna turistična podjetja/destinacije.
Vsebina predmeta
Opredelitev trženja v turizmuPosebnosti trženja v turizmu, s poudarkom na posebnostih storitev
Trženjsko okolje v turizmu
Vedenje in motivacija turistov
Trženjske raziskave v turizmu
Ciljno trženje - segmentacija, ciljanje in pozicioniranje v turizmu
Turistični proizvod
Cenovne strategije v turizmu
Tržne poti v turizmu
Trženjsko komuniciranje v turizmu
Blagovne znamke v turizmu
Trženje turističnih destinacij
Znamka destinacije
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|