Analiza poslovanja

Cilji predmeta

- Pridobiti znanja, ki so potrebna za celovito analizo poslovanja podjetij in drugih organizacij ter jih povezati s predhodno pridobljenimi znanji pri temeljnih funkcijskih in metodoloških predmetih.
- Usposobiti za ugotavljanje problemskih stanj v organizacijah ter za oblikovanje in sprejemanje ustreznih ukrepov za izboljšanje poslovanja.
- Izdelati celovito oceno stanja v posameznih delih organizacije in v organizaciji kot celoti s pomočjo primerjav v času, prostoru in dejanskih poslovnih dosežkov z načrtovanimi.

Vsebina predmeta

1. Opredelitev analize poslovanja
1.1. Namen in cilji analiziranja
1.2. Metode analiziranja
1.3. Vloga in pomen analitikov v sodobnih organizacijah
2. Spremljanje in ocenjevanje poslovanja
2.1. Analiza sredstev in njihovih virov financiranja (analiza bilance stanja)
2.2. Analiza uspeha poslovanja - (analiza izkaza poslovnega izida: prihodki, stroški in odhodki ter poslovni izid)
2.3. Analiza uspešnosti poslovanja (vprašanja v zvezi z opredelitvijo uspešnosti poslovanja in izbiro ustreznih kazalnikov za njeno merjenje)
3. Razvojni trendi na področju analize poslovanja in povezanost discipline s sorodnimi disciplinami in managerskimi orodji (poslovodno računovodstvo, kontroling, reinženiring, benchmarking)
4. Delavnica: Analiza poslovanja konkretnega podjetja s pomočjo Du-Pontovega sistema medsebojno povezanih kazalnikov

Nosilci predmeta

  • izr. prof. dr. Mojca Marc

  • Katedra za management in organizacijo (redna članica)
  • Katedra za računovodstvo in revizijo (pridružena članica)
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • četrtek ob 11.00 v P-336
  • red. prof. dr. Darja Peljhan

  • Katedra za management in organizacijo (namestnica predstojnika katedre)
  • Katedra za računovodstvo in revizijo (pridružena članica)
  • Govorilne ure
  • sreda ob 14.00 v P-336
  • Prosim za predhodno najavo prihoda na govorilne ure na: darja.peljhan@ef.uni-lj.si.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani