Poslovno okolje podjetja
Cilji predmeta
- Pripraviti študenta na holistično naravo poslovnega okolja ter opozoriti na profesionalne odgovornosti managerjev.- Razviti sposobnost razumevanja različnih interesnih skupin podjetja in priprave ustreznih aktivnosti.
- Prikazati prepletenost oziroma soodvisnost podjetij, države, širšega institucionalnega okolja in posameznika pri reševanju razvojnih vprašanj.
- Razviti sposobnost (veščino) sistematičnega spremljanja / analiziranja poslovnega okolja kot podlage za strateško razmišljanje.
Vsebina predmeta
1. Poslovno okolje podjetja - opredelitev in teoretski pristop2. Poslovni ekosistem - institucionalno okolje in organizacija trga
3. Interesne skupine ter družbeno odgovorno ravnanje. Izbrane dileme poslovne etike
4. Poslovni ekosistem na ravni države - konkurenčnost gospodarstev in vloga vlade v sodobnem gospodarstvu
5. Makroekonomska politika in finančni sistem
6. Mikroekonomska politika spodbujanja konkurenčnosti.
7. Znanje, inovativnost in tehnnološko okolje
8. Pozicioniranje v mednarodnem poslovnem okolju
9. Družbena organiziranost, politika in gospodarstvo
10. Naravno okolje
11. Notranje okolje podjetja
12. Metodologije in analize poslovnega okolja podjetja
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|