Global Business Communication

Cilji predmeta

• Predmet GBC analizira vlogo kulture v komunikaciji s poslovneži iz različnih kulturnih okolij.
• Študenti razvijejo občutek zavedanja učinkov različnih kultur na učinkovitost komunikacije ter razvijejo razumevanje konceptov dobrega medkulturnega komuniciranja.
• Študenti se naučijo identificirati glavne kulturne značilnosti, ki vplivajo na poslovno prakso in odločanje v poslovnem svetu.
• Študenti razvijajo osebne karakteristike, ki so temelj za dobro sporazumevanje s pripadniki različnih kultur: npr. zavedanje različnosti, spoštljivost in strpnost do različnih, odprtost miselnih okvirov, radovednost, potrpežljivost ter samo-zavedanje.
• Študenti razvijajo kompetence, ki spodbujajo učenje in komunikacijo skozi globalno perspektivo.
• Študenti raziskujejo učinke različnih kulturnih okolij in kritično analizirajo dimenzije kulture.

Vsebina predmeta

Osnove sodobnega poslovnega komuniciranja
Učinkovito globalno poslovno komuniciranje
Pozitivni učinki globalnega poslovnega komuniciranja
Dimenzije nacionalne kulture
Veščine medkulturnega komuniciranja
Mednarodna pogajanja
Globalno e-komuniciranje
Globalno komuniciranje z uporabo sodobne tehnologije
Virtualni sestanki
Študije primerov
Medkulturna komunikacija, ki rezultira v dobrih poslovnih praksah, upoštevajoč različna kulturna okolja.

Nosilci predmeta

  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • sreda ob 15.00 v P-313
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • torek ob 18.00 v P-348
  • Spoštovani študenti, govorilne ure bodo potekale preko aplikacije Zoom po predhodnem dogovoru.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani