Management blagovnih znamk

Cilji predmeta

Razumeti temeljna spoznanja o pogledih, ki jih ponujajo pravila sodobnega managementa blagovnih znamk
Pridobiti znanja o uravnoteženem pogledu na blagovno znamko
Razviti sposobnosti prenosa in razvoja strategij blagovne znamke za konkretne primere
Spodbuditi študente k kritičnemu ovrednotenju in razvoju primernih strategij za izbrano domačo oz. mednarodno blagovno znamko

Vsebina predmeta

1. Predstavitev kompleksne narave blagovne znamke s pomočjo uravnoteženega pogleda nanjo (pogled porabnikov vs. pogled skrbnikov)
2. Zunanji pogled na blagovno znamko: Koncept premoženja blagovne znamke
Pregled elementov premoženja blagovne znamke: zavedanja, podobe, zaznane kakovosti in zvestobe
3. Notranji pogled na blagovno znamko: Koncept identitete
Strateške predanalize blagovne znamke (analiza panoge, analiza konkurence, analiza porabnikov, lastne analize)
Razvoj ključnih elementov identitete blagovne znamke: vizija BZ, poslanstvo BZ, vizualizacija BZ (ime, simbol, slogan), lastnosti/koristi BZ, kultura, osebnost BZ, odnos BZ - deležniki
4. Implementacija blagovne znamke
Znotraj podjetja: notranji branding
Zunaj podjetja: Izbira ustreznih orodij, ki dosežejo ciljno skupino znamke (prepletanje med tradicionalnimi in sodobnimi orodji)
Trženje blagovne znamke s pomočjo slavnih osebnosti
Strategije blagovne znamke; širitev blagovne znamke
Blagovne znamke v digitalni dobi

Nosilci predmeta

Ni opisa

Na vrh strani