Brand Management
Cilji predmeta
Razumeti temeljna spoznanja o pogledih, ki jih ponujajo pravila sodobnega managementa blagovnih znamkPridobiti znanja o uravnoteženem pogledu na blagovno znamko in razvoju blagovnih znamk v spreminjajočem se okolju
Razviti sposobnosti prenosa in razvoja strategij blagovne znamke za konkretne primere Razumeti dinamiko pri managiranju in trženju blagovnih znamk
Spodbuditi študente k kritičnemu ovrednotenju in razvoju primernih strategij za izbrano domačo oz. mednarodno blagovno znamko
Vsebina predmeta
1. Predstavitev kompleksne narave blagovne znamke s pomočjo uravnoteženega pogleda nanjo (pogled porabnikov vs. pogled skrbnikov)2. Lijak blagovne znamke
3. Premoženje blagovne znamke v očeh porabnikov (zavedanje, podoba, zaznana kakovost in zvestoba)
4. Razvoj identitete (zgodbe) blagovne znamke
Strateške predanalize blagovne znamke (analiza panoge, analiza konkurence, analiza porabnikov, lastne analize)
Razvoj nevidnih elementov identitete blagovne znamke: vizija, poslanstvo,, lastnosti/koristi, kultura, osebnost, odnos, skupnost Razvoj vidnih elementov identitete: ime, simbol, slogan, domena
5. Implementacija blagovne znamke
Notranji branding in blagovna znamka zaposlovalca Spletna stran blagovne znamke in pomen njene optimizacije
Izbor trženjsko komunikacijskih orodij: Oglaševanja, pospeševanja prodaje, odnosov z javnostmi, trženja od ust do ust, interaktivnega trženja. Pomen vsebinskega trženja pri gradnji blagovne znamke.
Trženje blagovne znamke s pomočjo slavnih osebnosti, vplivnežev in virtualnih vplivnežev
Strategije blagovne znamke: arhitektura, širitev in zožitev blagovne znamke
6. Vpliv digitalizacije na blagovne znamke Razvoj in vzdrževanje trajnostnih blagovnih znamk Management blagovnih znamk v svetu sodobnih tehnologij (umetna inteligenca, splet 3.0, metauniverzum, virtualna in obogatena resničnosti)
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|