Customer Experience Management

Cilji predmeta

Management izkušenj odjemalcev (Customer Experience Management - CXM) je sodoben podjetniški pristop k razumevanju principov pridobivanja, ohranjanja in povečevanja vrednosti kupcev s pomočjo izmenjave informacij. Pomeni premik od preprostega pridobivanja kupcev s pomočjo uporabe različnih trženjskih orodij k oblikovanju, ohranjanju in bogatenju izkušenj odjemalcev. CXM je filozofija, ki vodi k maksimiranju vrednosti odjemalcev za podjetje s tem, da jih postavlja v središče poslovnih strategij.
Namen predmeta je seznaniti študente z metodami, ki omogočajo izkoristiti v podjetju zbrane podatke za učinkovito ravnanje odnosov z odjemalci. Študenti bodo spoznali CXM od tehnoloških do praktičnih metod uporabe in orodij o CXM. Predmet jim bo pomagal razviti razumevanje pomena kombinacije različnih funkcijskih pogledov v podjetju za pridobivanje informacij o odjemalcih in oblikovanje trženjskih strategij, ki vodijo do uspešnega in učinkovitega upravljanja odnosov z odjemalci.

Vsebina predmeta

Osnovna izhodišča za management izkušenj odjemalcev (CXM)
Nakupno potovanje porabnika in management stičnih točk
CXM metrika
Vrednost odjemalcev
Diferenciacija odjemalcev
IT podpora za upravljanje odnosov z odjemalci
Metodologija za implementacijo CXM
Modeliranje poslovnih procesov za potrebe CXM
Metode in orodja analitičnega CXM

Nosilci predmeta

  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • ponedeljek ob 0.00 v R-406
  • Govorilne ure potekajo po dogovoru, Za dogovor o terminu pošljite e-sporočilo na naslov: tanja.dmitrovic@ef.uni-lj.si
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
  •  
  • LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/mojca-indihar-štemberger-9a49826a/ 
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • torek ob 11.00 v R-404
  • https://uni-lj-si.zoom.us/j/99826717981
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani