Transnational Management

Cilji predmeta

Predmet obravnava specifike in izzive s katerimi se soočajo multinacionalna podjetja
v globalnem okolju. Namen predmeta je:
• razumeti procese globalizacije ter njihove implikacije za podjetja in managerje
• usposobniti študente za razumevanje in uporabo različnih strategij za vstop na trge
• razumevanje glavnih strategij mednarodnega konkuriranja
• razumeti specifike organiziranja multinacionalnega podjetja
• razumeti specifike managementa v multinacionalnem podjetju
• razumeti pomen kulture in etike v mednarodnem okolju
Predstaviti specifike slovenskih regionalnih multinacionalk

Tudi razvoj kompetenc:
1. Spretnosti uporabe domače in tuje literature in drugih virov, zbiranje in interpretiranje podatkov, uporaba IKT.
2. Identifikacije in reševanja problemov v obliki študij primerov, kritična analiza in sinteza obravnavanih primerov. Refleksija na prebrane primere/članke/gostujoča predavanja.
3. Projektnega /seminarskega/, timskega dela, poročanja (ustno in pisno).

Vsebina predmeta

1. Management, trženje in organizacija podjetij v transnacionalnem poslovnem okolju
2. Tipizacija MNC in managerskih mentalitet v mednarodnem okolju
3. Funkcijske in procesne dimenzije transnacionalnega podjetja - razvoj strategij v različnih okoljih
4. Proaktivni načini internacionalizacije podjetja
4.1. Mrežne strategije
4.2. Strategije sodelovanja
4.3. Investicijske strategije
5. Organizacijske strukture podjetij
6. Leadership v tranacionalnem okolju
8. Kultura in etika v multikulturnem okolju
9. Prihodnji izzivi transnacionalnega managementa

Nosilci predmeta

Ni opisa

Na vrh strani