EF SEB LU logo

Za podjetja

Sodelovanje na kariernem sejmu podjetjem predstavlja idealno priložnost za spoznavanje potencialnih zaposlenih. Medtem, ko pravilna predstavitev delodajalca lahko v podjetje privabi odličen, mlad in talentiran kolektiv, pa zaradi velike izbire, ki jo imajo nadpovprečni študentje, le te od sodelovanja odvrne že najmanjša malenkost. Ker sta izbira predstavnikov in pravilen pristop izrednega pomena za iskanje primernih sodelavcev, smo pripravili 5 nasvetov, ki bodo podjetjem pomagala pri pripravi na sejem Delo MeNE Išče :

RAZSTAVNI PROSTOR

  • Tako kot je izredno pomemben prvi vtis potencialnih zaposlenih na podjetje, je velikega pomena tudi tisti, ki ga izgled razstavnega prostora naredi na študenta. Stojnica profesionalnega izgleda, toplih barv in prijeten pristop predstavnikov bodo podjetje predstavili v najboljši možni luči in pustili pozitiven prvi vtis.
  • Bodite kreativni in inovativni, predvsem pa bodite drugačni. Dodajte dogodku primerno igro, izziv ter študentom ponudite nekaj več.

IZBIRA SODELAVCEV

  • Na sejem naj podjetja pošljejo sodelavce, ki so motivirani in navdušeni nad svojim delom ter najbolje predstavljajo kulturo podjetja. Poznati morajo različne oddelke, trenutna odprta delovna mesta in lastnosti potencialnih kandidatov. Vsi v razstavljalnem prostoru morajo poznati odgovornosti in naloge posameznih delovnih mest in znati podrobno opisati postopek prijave in izbire kandidatov.
  • Oblečeni naj bodo v poslovna oblačila ali majice z logotipom podjetja, skladne z izgledom stojnice.

DELOVNO OKOLJE

  • Ker vloge pri izbiri kandidata ne igrata le njihovo znanje in izkušnje, temveč tudi karakterne značilnosti, je za izbiro pravega zaposlenega izrednega pomena pravilna predstavitev delovnega okolja in organizacijske kulture. Sodelavci naj čim bolje predstavijo vzdušje v podjetju, kako poteka timsko delo, kakšne dogodke organizirajo zaposleni in kaj njih same najbolj navdušuje pri delu.

INFORMACIJE O ZASLUŽKIH

  • Sodelavce, ki bodo sodelovali na sejmu naj podjetja primerno pripravijo tudi na vprašanja o plačah. V kolikor politika podjetja prepoveduje izdajo natančnih zneskov, morajo predstavnike opremiti s primernimi odgovori na vprašanja o zaslužkih: študentom lahko predstavijo konkurenčne plače ali pa se osredotočijo na dodatke in možnosti napredovanja.

POVZETEK INFORMACIJ

  • Za študente, ki pokažejo interes morajo podjetja pripraviti tudi gradivo, ki ga lahko vzamejo s seboj in dodatno preučijo doma. Najbolje je sestaviti kar paket, ki vsebuje brošuro podjetja, seznam prednosti, ki jih uživajo zaposleni ter dokument z navodili za prijavo kandidata. Seveda je vedno dobrodošlo dodati nekaj promocijskega materiala kot so na primer pisala ali blok z logom podjetja.

*Dodatni namig: POZNAVANJE KANDIDATOV JE KLUČ DO USPEHA*

  • Kot na vseh področjih v poslovnem svetu, je poznavanje ciljne publike ključ do uspeha tudi na kariernih sejmih. V kolikor želijo podjetja navdušiti mlade perspektivne študente morajo svojo strategijo prilagoditi mlajši generaciji. Ker so le ti veliki navdušenci nad socialnimi omrežji in želijo vse ujeti v objektiv, naj bodo tudi stojnica, oblačila zaposlenih in letaki zasnovani čim bolj fotogenično.
  • Študentje si običajno želijo informacij od mladih zaposlenih na različnih področjih, zato naj podjetja na sejem ne pošiljajo le svojih HR predstavnikov temveč čim bolj raznovrstne sodelavce mlajše generacije s katerimi se bodo obiskovalci lažje poistovetili. Le ti bodo tudi lažje razumeli, kaj študentje pričakujejo od zaposlovalcev in jim predstavili tiste prednosti, ki so »milenijcem« na delovnem mestu pomembne.

prijava

Dodatne informacije

  • Jana Benedik
  • Koordinator dogodka DMI 2019
  • T: (01) 5892 854
  • Pisarna: R-105
  • jana.benedik@ef.uni-lj.si

Vabimo vas, da nam sporočite svoje mnenje, predloge, komentarje, pohvale ali graje o sejmu Delo MEne išče na naslov

jana.benedik@ef.uni-lj.si

Na vrh strani