Trženje
usmeritev študijskega programa VPŠ
Ste se kdaj vprašali, kaj trženje je in kaj delajo tržniki? Zakaj so nekatera podjetja uspešnejša od drugih? Zakaj v trgovini prej izberete določeno blagovno znamko in ne katerekoli druge? Kako bi izvedli trženjsko raziskavo, ki vam bo koristila pri poslovnem odločanju? Kako bi se lotili razvoja novega izdelka, da bo le-ta uspešen na trgu? Kako postaviti ravno pravo ceno izdelku? Ali je bolje, da izdelek prodajate sami ali preko trgovcev? Kako oblikovati dober oglas in kako povezati različna orodja trženjskega komuniciranja? In še – ali je trženje storitev v čem drugačno od trženja fizičnih izdelkov?
Če vas zanimajo odgovori na zgornja vprašanja, je študij trženja prava izbira za vas. Pridobili boste temeljna znanja, ki jih zaposleni potrebujejo v oddelku za trženje v lastnem ali drugem podjetju. Pridobljeno teoretično znanje boste že v času študija uporabljali v praksi (priprava poslovnih projektov in načrtov, študije primerov, obiski gostov iz podjetij).
Po končanem študiju trženjske smeri se boste lahko zaposlili na različnih delovnih mestih v trženjskih ali prodajnih oddelkih podjetij in organizacij, npr. kot pomočniki skrbnikov blagovnih znamk, produktnih vodij ali kot pomočniki vodij projektov v trženjsko-raziskovalnih in oglaševalskih agencijah.